Den forbaska telefonen

 

Enn at ein mobil kan skremme og lage meir uhygge ein kva en trur kan gå an…….

Det finnest alltid, og mest alltid, naturelge forklaringar på alt. For tida leiter eg etter den naturlege forklaringa.

Og så spør eg der ute i den store verda om nokon har opplevd noko liknande som det eg no skal fortelja om:

 

For plutseleg har eg vorte husredd  og livredd telefonen min. Om kvelden.

Det starta sist søndag.

Eg skulle ikkje noko før eit stykke utpå måndagen, derfor hadde eg ikkje hast med å leggje meg.

Best det var starta alarmen på mobilen. Eg prøvde å slå den av, men den berre fortsette. Så eg tenkte telefonen heldt på å klikke. Eg fekk den likevel av til slutt……….men etter ei lita stund starta den att.

Heldigvis gjekk det greitt å få den av denne gongen.

Da eg litt etter gjekk å la meg og skulle stille alarmen for neste dag såg eg det….

 


 

Fullt av gongar var alarmen stilt inn slik. Eg har aldri stilt alarmen inn til natta……og så mange gongar etter kvarandre.

Den einaste som eg hadde hatt besøk av om dagen var søster mi, som ikkje kjenner til denne type telefonar. Derfor har ikkje ho stilt den. Og det har heller ikkje vore naturleg at ho skulle gjort det på tull, ho er ikkje typen.

Måndagskvelden gjekk alt greitt.

 

Tysdagskvelden hadde Lucas nokre sterke reaksjonar i elleve tida.

Han bjeffar og bjeffar slik at eg til slutt kjenner det startar å prikke i nakken fordi det er skikkeleg ubehageleg. Eg høyrer også nokre lydar. Men no har vi mange av skogens dyr som kan ta turen forbi husnovene, og den eine katta var inne. Riktig nok låg ho under bordet og sov.

Neste dag er eg innom alarmen ein tur. Det er da eg ser det!

Ein seks-sju gong etter kvarandre var alarmen stilt…

 


 

På same tidspunktet hunden bjeffa som verst var alarmane stilt.

Eg syntes det var ekkelt.

Om kvelden skrudde eg av telefonen.

 

Torsdagskvelden hadde eg besøk.

Tida går fort i hyggeleg lag.

Eg har nettopp fortalt om opplevingane mine med telefonen. Da gåralarmen på, og klokka viser 00:00……..

Eg kaver og får skrudd av alarmen, fjerna innstillinga og slått telefonen av.

 

Det skal innrømmast at da eg kom heim i fredagskvelden følte eg meg utrygg. Eg slo av telefonen da klokka var halv elleve. Det gjorde eg også i gårkveld og kjem til å gjera det i kveld.

 

Eg vil tru det er noko som har klikka i telefonen. Operatøren hadde riktignok ikkje høyrt om noko slikt.

Eg har ikkje ringt Apple enno, for å høyra med dei.

Og er det inga naturleg forklaring på det, så er det ei unaturleg forklaring. Da har eg besøk av eit spøkelse som er glad i teknikk. Akkurat den tanken synest eg ikkje om.

Og det eg i alle fall ikkje likar er at eg har vorte redd huset mitt om kveldane, huset mitt og telefonen.

Det likar eg ikkje!

No er alle alarmar avskrudd, dei eg har bruka og dei som stilte seg av seg sjølv.

 

Har du opplevd noko liknande som dette?

 

 

14 kommentarer
    1. Jeg har gudskjelov aldri opplevd noe sånt. Og jeg skjønner at du synes dette er litt ekkelt. Jeg håper du finner ut av det raskt, og at det er en naturlig forklaring 🙂
      Ha en fortsatt god søndag UTEN alarm 😉

    2. Ikke opplevd noe slikt ..og det høres merkelig ut selv om jeg har mest tro på naturlige forklaringer..men skjønner du synes det er ekkelt håper du finner ut av det 🙂
      Ser forresten du har lagt ut noen innlegg nå…koselig å se deg litt aktiv her igjen..er litt mindre aktiv enn jeg var tidligere jeg også…men tar en dag av gangen og blogger når jeg føler for det..er jo trivelig da :)) Klem og fin dag videre :))

    3. Fruemmel: Takk skal du ha :). Det håper jeg også, og i morgenkveld må jeg sette på alarmen. Men tror jeg skal dra fram en klokkeradio.
      God søndagskveld til deg også :))).

    4. annebe: Satser på en naturlig forklaring.
      I helga har jeg hatt fri uten planer, så da greidde jeg å få skrevet. Men opplever kroppen min lite samarbeidsvillig….og datan :).
      Håper du har en fin vår foran deg….og at dagene blir gode. Og så må vi bare skrive når det føles greit :).
      Riktig fin søndagskveld til deg. Klem <3

    5. Unnskyld at jeg sier det, men jeg tror ikke det har noe forklaring du mener er naturlig…
      men si fra om du finner ut av det.
      Kanskje noen som vil deg noe? For når dyr reagerer slik….
      Jeg synes det er spennende….., bare ikke få frykt for noe, heller bare observere.
      Vi har svært mye plunder med tekniske ting på jobb, både elektrisitet og alarmer…
      Hør med lillasjel hva hun tror…

    6. hadde blitt mørkeredd eg også om eg hadde opplevd noe slikt,jeg hadde iallefall ikke brukt telefonen sin alarm ,men kjøpt en god gammeldags vekkeklokke ) håper du finner svar p hva som skjer

    7. maiken: Det var ei som mente vi hadde aktivitet, og at hun fikk det bort. Når hun “så” et gammelt familiemedlem i rommet var det på en måte greit. Jeg har følt meg trygg både før og etter det skjedde, men av denne telefonen ble jeg vettaskremt. Ble litt terroraktig. Men når jeg slår den av er det i orden, det var den alarmen som skrudde seg på som ble ille. Og det positive er at jeg har kommet meg i seng i riktig tid….jeg vil ikke være opp klokka 24 :).
      Jeg skal si i fra når jeg finner ut mer….om jeg gjør det…

    8. Oldemorbloggen: Jeg kommer til å teste mer ut ,feks om den begynner å alarmere når jeg er andre steder så sent. Til da får den være avslått om kvelden.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg