Femte mars

Ein dato yngste mi fekk utlevert som fødselsdagen sin.

 

“Kva for dato skal vi velje” sa legen.

“5.mars” sa eg.

Det var tre veker igjen til termin.

Eg heldt på å bli tullete av svangeskapskløe og problem med bekkenet. Så fødselen skulle settast i gong.

Eg tok bussen med baggen ned til sjukehuset.


Ei prinsesse fyller to år
 

Dei sa at det fort kunne verta ein annan dag. -At dei måtte gjenta behandlinga før det vart fødsel.

Men det viste seg at det gjekk raskt når det først var i gong. Etter ein del tumultar, var jenta ute. Så da eg litt etter fekk servert mat, spurte ho som serverte meg om  det ikkje meg ho hadde snakka med ute her for eit kvarter sidan.


På tur med kakaotrut

Og det stemte det. Å gjera unna seg ein fødsel så fort vil eg i grunn ikkje tilrå.

Men eg hadde fått ei lang jente og det raudbrune håret sto opp som ein kost. Ho som beit jordmora i fingeren før ho vart født.


Klar for første skuledag
 

Og kampviljen har ho innabords. Ho har kjempa med kameratar av den fem år eldre broren sin. Ho tek ordet når ho må.



Søsken
 

Ho har sine meiningar. Men likevel er ho full av kjensler. Tårene kan godt finne på å koma akkurat når dei ikkje skal.

Når mellomste søster møter verda med eit stort smil seier ho at da treng ikkje ho smile slik, fordi den jobben gjer søstera.


Søstrene sisters


Bilete lengst ned  frå tur til å gje nissen julegrauten på stabburet

Eg synest det er svært greitt at ho ikkje konkurrerar, men ser at dei har kvar sine rollar og er kvart sitt individ.


17. mai


Ein somar frå barndommens rike med eit av alle dei ansikta og gleden ho deler med oss andre
 

I år er ho russ, snart  ferdig med tre år vidaregåande. Ho synest valet vidare er vanskeleg. Det siste er at byen Trondheim står på førsteplass. Det er akkurat der mellomste bor, dei har tette relasjonar, i helga er ho saman med henne for ei innflyttarfest står på programmet.

Dagen sin feira ho i byen ho bor i.

19 år.

Før åt spekulerte ho på korleis ho skule gjera det. Det var alt for lite der ho budde til å be dei ho ville. Ho hadde heller ikkje lyst til å spørje hybelverten om det var greitt om ho feira dagen sin der. Til slutt hadde ho mota seg opp og det var heilt i orden. Berre for å verta kidnappa , for vennene hadde ordna til overraskingsselskap ein annan stad.

I påska skal vi feira ho saman med familien.

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg