To dagar i mai

 

Da det mest gjekk opp…..med det kjæraste og vakraste du har. Møte med dei i den vesle gjengen som var så utruleg små ein gong.

 

Men så kunne dei to dagane ikkje verta ein dag. Slik at alle møttes samtidi. Det var likevel ikkje langt i frå.

Alle møttes vi over to dagar. Både borna og mor og far. Slikt er ikkje heilt enkelt å få til når dei som var små er vorte vaksne og mor og far er skilt og ein tillegg har ein viss geografisk avstand.

Sonen kom oppover til pinshelga og eit slektsstemne på farssida. Meininga var at han skulle feira 17. mai saman med oss som skulle veg å sjå på henne som var russ. Men så var det desse billettane.

For å treffe han tok eg turen over fjella på 16. mai for å få nokre timar saman før han reiste sørover, sjølv om det ikkje var så lenge sidan vi møttes i Oslo.

Mellomste vart med meg heim der vi leita fram bunadene til jentene. Ho som var russejente var fast bestem på å skifta til bunad etter russetoget, og slik vart det.

På tur ned til toget med ei frossen bunadsjente og russejente.

Ho i raudt vart stoppa og like velvillig delte ho ut korta sine kvar gong.

Russetoget kom medlyd og rop utan vi såg ho vi skulle sjå.

video:img0886
 

I byen var det stappfullt avfolk.

Fekk ein liten fotosesjon dei siste minutta av russetida hennar.

– Er det ikkje trist å ta den av seg ville eg veta, men fekk negativt svar. No var det eksamen og karakterar som sto klar for å ta konsentrasjonen.

Men først fekk vi ete ein god middag like nedanfor der ho bor. Før tre av oss tok ferga attende til våre liv.

Og eg hadde fått møtt heile gjengen på to dagar.

 

 

16 kommentarer
    1. Flotte bilder 🙂 -så bra at dere klarte å treffes alle sammen
      Jeg hadde også en russ i år. Hun går på Steinerskolen og hadde fremføring av årsoppgaven i mars. De har ikke eksamen og har dratt på skoletur til Kroatia nå som andre russ setter seg til ved eksamensbordet 🙂

    2. å samle alle er ikke enkelt nei ,sånn er det når en bor litt over alt.Du har noen vakre barn) og så nydelige bunader det er hos dere også da .
      Ellers håper eg alt står bra til med deg,lenge mellom hver gang vi hører noe fra deg nå )

    3. Koselig at dere fikk møttes :)) Fine unger du har…i fine mai klær….:) Jeg liker også godt å være sammen med mine, da koser jeg meg :)) Fredagsklem <3

    4. Flotte ungdommer, og flotte bunader også…
      Kjenner til det, når barna blir voksne og flytter hit og dit.Tre av mine bor ganske nært, bare en liten biltur, men min ene datter bor i Stockholm, og da blir det ikke så altfor ofte vi sees.
      God helg!

    5. Så flotte bilder av den fine familien din <3 Og selv om det ble over 2 dager så var det jo fint at du fikk til å møte alle sammen. Det er neimen ikke lett når det er geografiske avstander osv... 🙂

    6. baremegoglivet: Takk, ja det er veldig fint når jeg kan møte alle barna.
      Har Steinerskolen videregående der du er, så fint. Da barna var små var jeg fast bestemt de skulle gå på Steinerskolen men så flytta vi og der fantes det ikke.
      Gratulere med russen din :).

    7. fruensvilje: Det blir verre å samle de når de flytter over alt. Takk, ja jentene er stolte over bunadene sine.
      Jeg her vært svært lite aktiv her inne pga. lite energi, håper det er på bedring. Syns den er så fin den kontakten jeg har med dere her inne :).

    8. natheless: Har tenkt på at det er veldig fint at det er fint, for det er nødvendigvis ikke selvsagt.
      Var svært glad for at jeg fikk til å kjøpe bunad til jentene da de skulle konfirmeres.
      En riktig nydelig tirsdag til deg :).

    9. maiken: Takk :).
      Det blir en Stockholmtur for deg i ny og ne da tenker jeg. Men ønsket er vel at på sikt at en blir boende i ikke for lang avstand fra hverandre.
      Riktig fin tirsdag til deg :):

    10. Oldemorbloggen: Vi bur nok for langt frå kvarandre…dette er Nordmørsbunad. Veit nok ikkje korleis bunaden hos dykk ser ut heller.
      Yngste kan likna i figur slik eg var) og i fargar…..og noko likskap kan det være. Men synest nok ho er heldligare med utsjånaden enn kva mora var :).

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg