Ein leksjon

 

Plutseleg skjønar eg det. Medan eg skriv skjønar eg at denne dagen er ein gåvepakke.

 

Sola sildrar ti grader over landskapet.

Eller……akkurat det vart feil. Det er i skuggen dei gradane er. Og i skuggen er ikkje sola, det er derfor det er skugge.

Eg vakna med hovudpine etter ei natt med spøkelsedraumar og hus med alt for mange rom. 

I dag eg prestere. Når eg kjem meg i bilen om litt må eg halda kontrollen til langt på ettermiddagen. Mest heile sommaren skal inn i kontrollen. Og enno vil eg meir.

 

 

Puuuuuust uuuuuuut og iiiiinn.

Ta verda med ro.

Den går uansett ikkje under i dag.

Det er berre ein krevjande onsdag, men det går bra.

Ja da, det gjer det.

I dag er eg eigentleg heldig, eg får øva meg på ikkje stressa. Ei viktig øving. Det er det eg får.

Og ikkje minst, eg treng øva på det. Etter alle år med for mykje stress. Og eg veit det, dess meir ein stressar desto mindre får ein til.

Denne dagen skal eg ri inn i solnedgongen, sitjande høgt til hest. Eg skal svinga hatten og nyta synet når sola går ned. Så skal eg setja meg ned ved leirbålet å vera fornøgd med dagen. Vel vitande om at eg gjorde så godt eg kunne.

Og så stressa eg ikkje, for eg pusta djupt og heldt taumane i eit fast og roleg grep.

Yuuuhiiiiaaa…..

 

Ha ein riktig nydeleg dag, enno er den knapt starta.

 

14 kommentarer
    1. det høres ut som en skikkelig god plan for dagen og jeg håper den blir god )) her er dagen i full gang og på bade har eg en kjekke rørlegger på besøk hi hi ,denne dagen blir god ja

    2. Jepp. Fokuser på deg selv. Ikke resultatet. Resultatet kan avhenge av så mye. Men du kan bare gjøre så godt du kan. Vær sånn at du står 100% inne for det du har gjort/ikke gjort. Så blir det som det blir etterpå. Folk kan misforstå, folk kan ha en dårlig dag. Det er ikke ditt ansvar. Du har bare ansvar for den jobben du gjør.

    3. Jeg øver veldig på å ikke stresse også, men jeg er ikke så flink. Prøver å senke skuldre og ikke tenke katastrofe-tanker når nye og ukjente ting skal skje, men jeg er LIKE ille hver gang 😀 NESTEN 😀

    4. Liker godt de “Bildene” du beskriver, og bildet du har mikset til slutt er vakkert! Ja, vi øver og øver og gjør så godt vi i er stand til, der og da. Så er DET godt nok!! 🙂

    5. frodith: Når en har øvd nok blir en flinkere….tror jeg. Bare det at du tenker at du ikke skal tenke de tankene er bra. Du ser du skrev “NESTEN” :))))). Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg