Elden er eva

Tenna eit bål. Sjå flammane danse. Kjenne varmen og vite alt du treng akkurat da.

 

Data’n er så trasig treig, men eg hamrar inn eit innlegg. Eg vil måla eit bilete av midtsommaren.

I gårkveld kjende eg på roa, gleda og varmen, av flammen. Kjende lukta av kokt kaffi over bål. Av det vakre i å sitje under eit pledd med regn i lufta midnattes tid og ha det bra.  Høyre fuglane sin song i det grøne bladverket og humlenes surr. Være der og høyre til.

Tidlegare på dagen var det bytur. Eg fann ut i fjor at eg ville gå for ei bålpanne.

Ikkje grill.

Bålpanne var tingen. Men så var den utseld i går. Likevel, det vart- eg fekk kjøpa den dei hadde til utstilling. Som vart plassert på den rotete verandaen.

Det vart seint før det vart mat, men det smaka å sitja seint på kveld.

Ute.

Eta medan små regnbyger kom og gjekk. Vi sat tørt under framspringe av taket.

Himmelen og sjøen, det rosa og det turkise. Ein sat i eit vakkert bilete.

Med lydane.

Med roa.

Med det å berre vera til og ikkje skulle noko anna.

I dag er ein ny dag. Eg har ein sein start for alt som skal skje, men det viktigaste reiskapen i dag er eit klårt hovud. I dag er nest siste dag før to veker med ferie. Og før ein sommarsesong startar med slikt ein held på med. Ein motsetning og ei øving å sy det i hop. Så eg må straks i veg på min veg vidare inn i framtida. 

Og snart er det fri og ferie og eg gle meg.

16 kommentarer
    1. Så koselig det så ut med bålpanne ..og midtsommerfeiring til tross for at været ikke var helt topp :)) Mannen og jeg satt inne og så på tv og drakk te og spiste brødmat i går..kos det også :)) God helg og fin ferie til deg <3

    2. Jeg ligger litt etter på bloglesing.. Nå har jeg lest meg gjennom de siste innleggene dine. Du skriver så fint, maler ord med fargerik pensel 🙂
      Den deilige hagen din skulle jeg gjerne ruslet barfot gjennom en sommerdag 🙂
      Håper du har en fin helg.

    3. annebe: Takk, blir godt når jeg tar fri. Hørtes ut som dere hadde en fin midsommerkveld. Ha en riktig fin søndag. Her blir det en dag jeg håper går bra. Første museumsdag i sommer. <3

    4. baremegoglivet: Takk kal du ha, slikt blir jeg glad for å høre. En rekker ikke alltid å lese innlegga en vil, det veit jeg :)).
      Gå barføtt i gresset er herlig.
      Jeg har en fryktelig travel helg, men straks er det ferie….det blir fantastisk :).
      Ønsker deg en riktig fin søndag :).

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg