Intet nytt under solen

Alt er så likt seg sjølv at eg trur eg heng denne dagen snart frå meg.

 

Vi har bruka opp enda ein dag denne sommaren. Her var den grå med litt sol på.

Eg avslutta dagen i går tullete og starta dagen dag på same vis. Det er av og til ein skjønar at eigentleg skulle ein kanskje vore avskilta. For når ein greier skikkeleg å svi potetene og etterpå kotelettane til middag, slik at lukta heng i huset til dagen etter. Da blir ein ikkje direkte happy over kva ein presterer. Og da eg greier å skru på varmvatnet i dag tidleg, gå frå det for å oppdaga at det trefte ei panne i kummen på eit slikt vis at vatnet renn over og utover benken. Og ikkje berre den eine benken, men den andre som er vinkelrett på. Og vatnet rann vidare ned på golvet i ein foss…… Ja, da veit ein ikkje kva ein skal seia.

 

Så eg sa ingenting. Eg tørka berre opp og sannsynleg sukka eg tungt nokre gong.

 

Så var eg framom kontorpulten min før ein legetime. Ein time eg har set ut i månadar. Legar likar eg ikkje gå til. Men av og til ein berre. Attende i morgon for blodprøvar. Men no vil eg ha ferien min. Snart.

Etter dette og ditt og datt måtte eg få bilen i fart. Kjøre fjord og fjell for å henta yngste som kom heim att i kveld. Skal vi ta sol sa eg, og det var ho med på. Vi vil fargelegge oss friske til bryllaupet om litt over ei og ei halv veke. Det er ikkje nok sol på himmelen til det. Men aller først kjøpte vi oss sushi og sette oss ned på ei kaie der vi såg fisken spratt. Ja, ja……….

Så bila vi attende over fjellet og til fjorden.

Her har eg gjort noko jobbegreier og noko bloggegreier og slik er dagen mest over. Men enno skal eg presse litt tid ut av den. Sjølv om eg er heilt tom og spekulerer på kva eg eigentleg spekulerer på…………

Er kanskje bitte lite granne lei av alt gamalt nytt, alt som er sagt og alt som er skreve. Trur denne ferien blir bra når eg berre får trødd den i gong.

 

Er det fleire som har problem med å få starta ferien?

 

10 kommentarer
    1. Litt problem foreløpig, for den har ikke startet ennå… men snart 🙂 Snart… Og da blir det mest surring i starten 🙂 Godt det også 🙂

    2. håper dagen i morgen starter bedre ) litt uheldige kan en være alle som en iblandt,men det blir nok bra i år også skal du se ))få deg litt søvn så tenker eg dagen i morgen blir bra

    3. tanketromling: Jeg veit ikke helt hva ferie er :). Men hørt en definisjon om at det er når en gjør noe annet enn hva en bruker. Ha en fin dag i ditt solfylte distrikt :).

    4. Haha, ja ferie kan være så mangt. Og ut i fra hvordan din hverdag høres ut så må ferie være å gjøre ingenting. For det virker som om du har et veldig hektisk liv.

    5. tanketromling: Drømmen er å gøre omtrentlig ingenting :). Men livet mitt er vel ikke så hektisk, men jeg opplever det nok slik og formidler akkurat det.

    6. Jada, man kan få galt inntrykk. Mitt liv er utrolig lite hektisk. Minsta spurte meg for noen minutter siden: Er det ikke rart å ikke ha noen planer? Nei, sa jeg. Deilig. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg