Fekk berre lyst

Skal eg skriva eit innlegg i dag tenkte eg, kva skal eg skriva om….

Det er så mykje å skriva om, men kjende eg ikkje var i humør verken til å ta fram noko om liv og lære eller mitt daglege, og fantasien til oppdikt har eg nettopp bruka.

Musikk tenkte eg – det er det lenge sidan eg har hatt noko om. Skal eg gå i det historiske arkivet med minner om levd liv….... Ink Lipps og forelskelse…….

Nei, følte ikkje heilt for det heller.

Gjekk inn på youtube og starta å høyre på opptak som mi mellomste har lagt inn. Ho har fått eit speleoppdrag om nokre veker, og spekulerte på kva for songar ho skal ta.

Eg fann eit opptak frå fire år attende. Nettopp ferdig med musikklinja. Ho skriv om kjensler.

 

Ungane mine har eit svært godt forhold til kvarandre. Jentene ser på kvarandre som bestevenner. Her er ein song mellomste skreiv til yngste for tre år sidan.

zNwRFvnpWwI

 

Til slutt vil eg ta med ein der dei begge syng. Sommer og litt slik tullesong…… De elsker å tøyse. Overmotet og det unge. Den er også lagt inn for tre år sidan.

IyvWe8vVx3U

 

Musikk er noko de fleste av oss ikkje klarer oss utan. Ho synest det er vanskeleg å veta kva ho skal bli…….  Men ho er så mykje slik ho er. Ønske om musikk har vore så sterkt. Så sårbart. Året som kjem har ho bestemt seg  for å jobbe i butikk. Ikkje enkelt desse vala. Da kan det vera riktig å steppe litt til sides så tid og tankar kan samarbeide.

Men først er det sommar og det gjer godt både for kropp og skjel. For oss alle. Med og utan musikk.

Ha ein riktig fin dag.

 

 

 

8 kommentarer
    1. De to øverste…… nydelig og vart. Den siste(som jeg husker du hr lagt ut før) viser at jentene har humor (Og sjølironi) så det holder. Er sælig imponert over tekstskrivertalentet. Både rim og meningfullt innhold på en gang! (Kanskje låtskriveren har arvet noen talenter fra Moder’n?) Prøvde å høre på disse snuttene i går, men da hadde jeg så tregt nett! Flotte frøkner du har!!!

    2. karidansen: Takk :)…..mellomste har en egen greie på dette med ord og bokstaver, i barneskolen kunne hun alfabetet begge veier….fordi hun likte bokstavene og orda. Der er ikke jeg overhodet :). Men tror kanskje at er kreativiteten i en kan den slå ut på forskjellig vis. Se bare hos deg, yngste sønnen med filmene, mellomste di veit jeg også liker å skrive og synge. Og du, du er et oppkom med historier, orda og fargene dine :).

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg