Første gong siste juni

 

Sommeren med alle sine lommar av inntrykk. Når ein retteleg kan ta den inn. Slik plutseleg.

 

Eg har ferie.

Endeleg har eg ferie.

Det var liksom tanken skolla gjennom meg som bårer i ettermiddag. Da eg endeleg set punktum ei veke og tre dagar på overtid. No har eg fjorten dagar til omtrentleg fri utflyting. Eg har skifta til feriehovudet. Det skjedde heilt plutseleg.

Da eg hadde henta yngste frå sommarjobb og vi reiste framom foreldre og besteforeldre sa eg denne setninga – eg har ferie – tre gong, om ikkje meir, over kaffikoppen.

Det kjendes fantastisk.

– Skal vi reise opp å sjå om setra.

– Skal vi bada i vatnet.

Slik sa vi til kvarandre.

Så etterpå reiste vi opp. For første gongen i år låste vi opp låsen til bua.

Trur furua utanføre setra har vokse seg større gjennom vinteren.

Etterpå tok vi turen bort til vatnet. Det spegla seg i si eiga venleik.

Yngste syntes varmen ikkje var så varm.

Eigentleg.

Nede var den 22 grader, medan det viste seg den ikkje var meir enn 15 oppå fjellet. Så det hadde ho rett i.

Vi fann ut at meir eller mindre lett og tung jogging bortover sandstranda gjorde noko med denne varmen. Med andre ord fortset vi trenden vi starta i haust, men utan øvingane med løft og bøy i den kalde sanden.

Her er frå den gong da.

Men ein kan kanskje ikkje kalla noko ein trend som skjer med ti månadars mellomrom, to gong.

Men vi fekk  bada også for første gong i år. Og ja da, det var kaldt…….. men kanskje ikkje så kald…….på ein måte.

Etterpå reiste vi ned med ein god kjensle i kroppen. Til supe av nyvaksne grønsaker.

Dette skal vi gjera meir sa vi. Og greier vi det, kan vi nok kalle det ein trend også.

Så frametter har vi planer i fleng om reker og kvitvin, på puben for å eta, kanskje rekk vi overnatting på setra ein av dagane, tur ned til sjøen for sol og bading, fjelltur rund det vatnet vi bada i i dag med pølser og pinnebrød for å tenne bål……ja…….vi kan seia planer er lette og bera.

Men……eg har ferie……..det vil seia FERIE.

To veker mest til ende.

Og i august har eg tre veker, så dette vert så bra så.

 

Kva er det mest sommarlege du kan gjera?

 

 

14 kommentarer
    1. tanketromling: Der seterbua ligger er det ikke nett, altså ikke mobildekning. Det er naturlig det. Kortspill og yatzy blir populært.
      Er det usjenert er det fint, akkurat her kan det være mye trafikk og da er det greit med badetøy :).

    2. Hehe yatzy og andre ting er topp! 🙂 Man er aldri på nett, egentlig. Alt er egentlig offline. Man kobler seg bare til andre. Som også er offline. Og så skapes illusjonen om online.

    3. Så herlig med en slik seterhytte.
      Kos deg masse, og sett planene ut i livet. Høres ut som gode planer i en ferie….
      Jeg håper jeg får meg et sjøbad på Ormhilleren, det er det mest sommerlige jeg kommer på.
      Men det ser spøke ut så langt…..:)

    4. Det ser kjempekoselig ut 🙂 Og jeg bader IKKE 😀 Lenge siden sist. Lurt å bare dra til ferieplassen fort , så man får endret modus fort som fy. Mest sommerlige her…spise is kanskje…og lufte kjolene mine 😀

    5. herlige bilder og det høres helt fantastisk ut med ordet ferie,det unner eg deg virkelig ))deilig seter dere har,men nydelig sandstrand og herlig natur,ja der må det være godt å være,og du skal se det blir varmt der også etterhvert hi hi ,hva som er ferie for meg ? det må være å ha mannen hos meg og att vi kan sette oss i bobilen og kjøre akkurat så langt og dit vi vil )) og det skal vi om 14 dager )) ha en nydelig dag

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg