Timar i natta

 

Tida går fort i dei små og grå timane. Berre let den gå fordi kan ein gjera slikt. Ein har da ferie…

 

Før dagen i dag startar ordentleg med kjøring og kasting av skrot. Butikk og handling og alt slikt, legg eg inn nye øvingar….. Eg som har funne teikneprogram på data’n min. Denne gongen vart det paint fresh eg prøva. Slik vart det……dei evinderlege damene som er så lette å teikna…..uuuppps…..måla. Men det blir fort teiknemåling. Sjølv om eg starta attafrå og arbeidde meg fram til det ljose.

Created with Microsoft Fresh Paint

Etterpå tok eg det inn i pixlr for å vri og vrenge på det der. Kosa meg kraftig med å finna ut.


 

Til slutt var natta her og det siste arbeidet eg leeenge med. Litt overarbeidd vart det eigentelg. Men eg skulle lagra det. Og så forsvann det under lagring.

Da skjøna eg det var på tide å finne senga. Så i dag er eg litt rusket på auga.

 

Kva skal du i dag?

 

 

12 kommentarer

Siste innlegg