Ein hårete dag

Når ein er bedt i bryllaup er det ein del ting og tang som må på plass. Klede, sko og i går var dagen for hår.

 

Eg stoppa ein gong i tida å gå til frisør. Eg hadde ikkje plass til det. I tillegg såg eg verre ut etter enn før. I førtiåra prøva eg mange gong, eg såg ikkje ut; sint, sur og trasig. Så eg ga opp.

Og etter kvart vart eg ei blondine heilt av meg sjølv. Til slutt var det kvitt frampå, og eg såg det var for mykje av det gode og at eg ikkje vart yngre av denne looken.

I baderomskåpet står det farge for å laga striper. Det var tanken som ikkje vart utført.

I går susa vi til Trondheim, nokre skulle ha klede og nokre sko.

Eg skulle til frisør!

Det er meir enn nok som driv med den slag her eg bor, men eg synes mange ser litt ut som meg i førtiåra…….litt slik småtrasig etterpå.

Vanskeleg dette.

Det var da eg kom på det. Skulle eg først ta ein sjanse kunne eg ta den skikkeleg. Mellomste har ei veninne som nettopp er ferdig utdanna frisør. Til henne bestilte eg og dro til.

Eg angra ikkje. No har eg funne frisøren min. Eg håper mange andre finn henne også. Ho har berre kontrakt hos Aganton Sax ut året. Da kjem det an på om ho har fått mange faste kundar forsto eg, for da fekk ho fortsetja.

Etterpå var innom mellomste. Der var det folk på vitjing. Og eg syntest det var heilt vittig med alle skoa i gongen som møtte oss.

Der sat det mange unge sinn som såg på fotball. Skikkeleg godt med ein skikkeleg dose unge menneske. Eg synest det er godt å ha tid inn i mellom med dei som er ved starten til det meste.

Snart er tida over i dette bofellesskapet, men til hausten skal begge jentene mine og to veninner av dei flytta inn i ei anna leilegheit. Den var så fin at det gløymte å spørje om det meste sa dei, når eg vile vite om ditt og datt.

Jentene fann seg ikkje klede. Så til slutt, etter butikkar var stengt og etter ein kaffikopp, køyrde vi mellomste til kjærasten – som eg ikkje har helsa på…….men no har eg vinka til han…….

Vi var innom pappaen som er litt invalid etter operasjon med berre ei hand til hjelp. Vi hadde sagt vi kunne handla mat for han.

Så heime var vi seint nok. Da gjekk yngste i gong med ein tanke. Eigentleg skulle ho ta buss til Trondheim for å sjå etter meir klede i dag.

Bryllaupet er til helga.

Ho har ei mormor som er over middels oppteke av klede. Og ho har arva ein del av desse avlagte. Så ho kom fram med ei buksedrakt, den gjekk ho i gong med å skifte eit strikk på. Og eg fann fram sko i samefarge som var i drakta. Da klokka passerte to i natt hadde ho antrekk.

Det var ei trøtt jente eg køyrde på arbeid klokka ni i dag. Men ho var i strålande humør, for ho var overbevist om finare klede å ha på seg hadde ho ikkje funne om ho hadde reist til Trondheim i dag og leita i alle butikkar som var.

 

10 kommentarer
    1. Så fin du ble, viktig å være fornøyd med frisøren…Så spennende med bryllup ..blir nok hyggelig tenker jeg :)) Kos deg med dagene, og sommer :))

    2. Isj ja ingen ting er verre enn gå til frisør og føle seg verre etterpå. Been there done that he he. Derfor var det jo så hyggelig at du nå endelig bestemte deg for å dra til frisør igjen etter så mange år, at du fant en flink frisør, og ikke minst at du ble fornøyd. Fin ble du 🙂 Kos deg i bryllup da 🙂

    3. Lever et spennende liv disse unge. Og håper de lagrer mange gode minner…
      Håret ble ordentlig fint det, bra du ikke klippet kort.
      Må være kreativ den datteren din som bare “lager” et antrekk sånn midt på natten. Helt sikkert minst like fint som dyrekjøpte kjoler….

    4. det er liv og røre hos deg ) og det er godt å høre att du trives med det.Synes du ble skikkeligfin med den nye sveisen,en flott og yngre utgave av deg hi hi ,ja det kledde deg.
      Så flott at din datter kunne sy litt om og bruke noe som hun hadde etter mormora,det er kjekt når dei unge er så flinke

    5. maiken: Tror minnene lagres :).
      Takk, nei, jeg kan ikke være for strigla…passer ikke :).
      Ja, hun er kreativ…syns det var morsomt at dette ble valget.

    6. fruensvilje: Takk, ja jeg ble endelig fornøgd, så drar nok til bake til henne jeg var hos.
      Yngste finner ofte de brukte klærne mer interessant enn de nye.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg