Ei helg og ein kveld

 

Denne helga tek kanskje toppen av kransekaka…..er det sagt. Ikkje denne helga, men kransekaka. Eg likar forresten kransekake, men det fikk eg ikkje denne helga. Det fikk eg sist.

 

Men det har vore ei helg med innhald……..for å seia det slik. Meir enn nok eigentleg.

Fredagskvelden ramla det inn ei melding frå sonen……..rakk ikkje flyet frå Uganda, sto det.

Uganda, svara eg…….er det ikkje i Kenya du er!!!????

Det var starten på eit døgn med å finne ut at å mista flyet frå Uganda ikkje er noko vidare lurt. Men noko flaks skale ein ha, så i ettermiddag landa han, eit døgn etter han skulle. Det var frykteleg godt å høyra stemmen da han ringte vel framme.

Jentene skulle ut på ein holme å synga, så eg køyrde dei og hovudattraksjonen – ei som kom langt i Voice – ut dit båten gjekk i frå. Det var usikkert om eg kom utover for å høyra på dei, sjølv om eg villeDet var  5% sjanse. Sa eg.

Med lite søvn etter det eg starta innlegget og laurdagen med, var det liksom nok.

Faren kom framom på veg til konserten. Da fann eg ut at han kunne få nokså store problem med å finne fram til dit båten gjekk frå. Så eg vart med. Likevel.

Det var artig å høyra dei som opptredde. Og eg møtte mange kjende, men eigentleg var eg for trøtt.

Det var godt å ta båten attende halv tolv.

 

I dag var det arrangement på museet, så eg reiste nokså tidleg dit. Det var så godt å sjå det kom mykje folk. Og eg trur dei kosa seg. Det var ein blanding mellom Eritreisk folkemusikk og populærmusikk som vart framført i naustet.

Da dagen var over var det godt å låse dørene og ta inn over seg sola som glitra i sjøen.

Til slutt for vi framom foreldra mine. Det var berre yngste som var att. Mellomste og faren var reist til Trøndelag. 

Da vi var der fekk ho melding om at hovudopptaket var klart. Framtid og studie.

“Eg blir kvalm” sa ho, da ho gjekk inn på sidene.

Bileta over fortel nok kva ho fann. Ho var så sikker på at ho ikkje hadde greidd det snittet ho måtte ha etter vidaregåande for å koma inn på 1. valet.

Det einaste eg er sikker på er at eg er i tvil om reknekunnskapane hennar.

 

Så her sit eg og ventar senga skal ropa på meg. Trøtt og mett av helg. Og med ein son på norsk jord.

 

4 kommentarer
    1. Det var mye spenning og opplevelser for deg på en gang, du har sikkert noen stressende drømmer for tiden….:) Men man kjenner da virkelig at man lever.
      Spennende å følge med de unge og valgene de tar…

    2. frodith: Det var skikkelig godt når jeg visste han var tilbake :). Ja jenta var skikkelig fornøyd etter hun hadde gått en stund og trodd hun ikke kom inn.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg