Det er mykje som er bra

 

Ein ny vakker dag i ferielandet Noreg. Med vakkert solglitter i sjøen.

 

I går hadde eg ein fridag, utan at den var plagsam fri.

Eg hadde dagen med sjåføroppdrag. Køyring av yngste til og frå sommararbeid. Tømming av ein tilhengar for foreldra mine. Den sto i ein bakke, så den starta å trilla og køyrde seg fast mot bilen. Dette laga merke i lakken. Så drøymen i natt om at bilen køyrde inn i ein garasje inn i ein annan bil hadde ein touch av det verkelege.

Eg må finna noko å dekke over med, så det ikkje startar å ruste. Ikkje noko artig på ein til da ripe- og bulkfri bil.

Ikkje er eg flink på å rygga tilhengar heller. Og desse mennene på søppeltømminga kan kunsten å vera fantastisk irriterte. Det gjekk likevel greitt i dag.

Så har det vore nokre telefonar og innom for å yte nokon litt hjelp.

Men eg lever. Eg er frisk. Og det er sommar.

Eg fekk og ein halv time i solstolen.

Det er ikkje for alle det er slik. På ei lita stund kan livet snu seg. Det som er evig blir plutseleg noko som tek slutt. For livet er så skjørt. Plutseleg er historia heilt annleis. Sjukdom og død er der……

Derfor er det så viktig å setja pris på det når alt er bra. Og å huske på at det finnest ting som har vore bra når livet ikkje kjennes på parti.

 

Vel heime fordelte yngste og eg oppgåvene.

Eg laga middag og ho gjekk tur….mer korrekt…..trilla tur med boffen.

Yngste har trilla ut med brett og hund igjen i dag.

Etter grilling på verandaen og slumring i solstol. Det var godt å kome heim i kveldinga til slikt. Til sol og varme og kunne sitte ute til halv ni.

Nok ein dag med køyring hit og dit. Inn i mellom slikt ein skal.

No kjenner eg at eg er trøyt. Kanskje eg berre skal legga meg etter eg har hengt opp kleda som er til vask.

 

Har dagen din vore vakker og mild?

 

 

4 kommentarer
    1. frodith: Buss kan være veldig fint det…bare sitte der å se og tenke :). Skal innom for å lese meg opp hos deg…har hatt en periode der jeg ikke rakk til tross for at jeg ville :).

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg