Ei vakker veke

 

Eg elskar. Eg kvila i min elska sin famn. Eg kjende i mitt hjarta hans namn. Ei veke eg fekk og den deler eg vekk.

 

For her kjem bileta, og dei er mange. Når ein har det bra ein ta bilete.

Mest ei veke har eg bruk i byen i mitt hjarta. Byen eg er mest glad i. Det vart mange bilete som eg vil dela nokre av med dykk. Tøyen, Ekeberg parken, Hovedøya og Sørenga.

Kaffe på Sukkerbiten eller Nord. Pizza på Postkontoret. Ikkje alt er det bilete av, men vakkert har eg hatt det.

Nedover Østerdalen med korga i fanget.

Så på plass. Latter på verandaen.

Ekebergparken. Sol over fjorden.

Inn og opp i parken. Natur…..og….

………kunst…..skulpturar.

Lys og skygge. Flaks at venninna mi og eg har like stor glede av å fange dette i foto.

Lyssetting.

Hovedøya, glitteret i sjøen.

Kjenne varmen av sola, høyre lyden av båra.

Ruinane etter klosteret på øya.

Kafeen var stengt da vi reiste attende.

Forsvar i gammel og ny tid.

I hamn.

Sola fargelegg himmelen over Eneberghaugen og Oslo.


Spagetti bolognese og ein fantastisk god raudvin.


Operaen

Byggeaktivitet

Syklar til bruk for dei som vil.





Sørenga, ein ny bydel.


Skulpturer framom Barcode.

På tur går vi forbi denne, mellom Jernbanetorget og Grønland.

Solglitter over Sørenga.

Sjøbadet

Sola går ned etter nok ein varm og nydeleg dag.

Likevel; borte bra, men heime best. Ein gong var byen min boplass, over eit tiår av mitt liv. Mykje har skjedd sidan da, men svært artig å sjå det som kjem, det som er nytt. Eg elskar Oslo som den var og som den er. Men no bor eg langt utpå landsbygda, alt har sine kvalitetar.

Ja takk, litt av alt.

 

 

12 kommentarer
    1. Så flott bilder. Jeg kosa meg med å studere alt du har fotografert. Ja, det sises at man må komme bort for å sette pris på det man har hjemme. Fint med litt variasjon. Oslo er fin den! Ha en vakker helg!

    2. Så lyrisk og fin overskrift og masse flotte bilder , artig å se litt fra din sommeropplevelse 🙂 Jeg er også veldig glad i Oslo, men ikke blitt noen tur dit i sommer bare i våres, så kanskje det blir en tur i løpet av høsten igjen :)) Best å være hjemme, men kos med litt forandring innimellom :)) Klem <3

    3. Vakker poesi i starten, og mange fine bilder.:) Likte veldig godt bildet av treet med det spesielle lyset og med skyggen av bladene! Jeg liker å besøke støre byer for noen dager av gangen….men jeg tror at jeg alltid vil ønske å bo i et område som er landlig….der det er litt spredt bebyggelse! 🙂

    4. natheless: Takk skal du ha og så artig at du kosa deg, jeg kosa meg enormt da jeg tok bildene :D.
      Ja, variasjon er viktig.
      Vakker helg til deg også :).

    5. annebe: Hyggelig sagt, takk :). Oslo er en fin by, så fint at den har blitt så sjønær. Jeg var også en tur nedover i vår….har et innlegg jeg tenkte å skrive fra da….ha, ha…begynner kanskje bli sent.
      Jeg har en uke ferie igjen hjemme nå, den skal nytes. Men i dag skal jeg på et foredrag.
      Ha en nydelig søndag. Klem<3

    6. karidansen: Takk karidansen :). Jeg likte også det bildet spesielt godt.
      Før var jeg veldig byorientert, men i dag passer det best for meg også å bo i spredt bebyggelse. Men det kan gå over :).

    7. MOONBEAMSCORNER: Takk, ja jeg koste meg :). Er veldig glad i byen, en gang trodde jeg at jeg aldri ville flytta fra den….men plutselig hadde jeg gjort det – for mange år siden.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg