Kaptein Vom

 

Bomelom og alt godt til dagane som kom, kjem og for. Eit mindre sjarmerande innlegg….

 

 

Det er ikkje godt når kroppen på ein måte seier stopp. Når mykje av det ein skal gjera luggar i vondtar. Vi opplever det dei fleste av oss. Etter som åra går -.

 

For å seia det med ein gong, eg synest kroppen skal virke og at eg synest slike plager et uinteressant og kjedeleg. Så eg må orsaka innlegget mitt.

 

Men likevel, det er og kjedeleg når kroppen ikkje er med på det ein vil……så ein fortset å gå til lege.

 

For eg vil virke. Helst godt.

 

Med meg vart kroppen uvenner med etter eg fekk barna. I ein periode var det ei dagsreise å kome seg ned dei to etasjane til vaskemaskina. I dag trur eg det kan samanheng med at eg køyrde eit hardt løp for å få barn, med to seinabortar før eg lukkast med å bli mor – på kort tid – hadde nok sin pris.

Eg tålte mest ikkje eit pikk bort i meg før det var vondta og la på meg utrulege mange kilo. Vart etter kvart diagnostisert med fibromyalgi.

 

Etter nokre år sa eg opp diagnosen.

 

Da eg var i Oslo nettopp fann eg ut at eg måtte avgrensa kva eg gjorde og kor mange eg trefte. Eg fann og ut at i denne tilstanden måtte eg seia nei til ein date – ei problemstilling som utruleg nok dukka opp.

Og eg greidde å detta……”som ein potetsekk” sa ein som vart vitne til eit av dei tre falla i veka som gjekk. Eg slo meg ikkje nemneverdig, og det førte til skikkeleg latterbrøl og latter er ikkje bortkasta.

Men grunnen til falla er at eg har såpass stivleik i kroppen at eg ikkje greier å ta meg igjen.

 

No har eg ei lita smørbrødliste av lite alvorlege tilstander på “sjukdoms” lista mi. Og dei bør være handterlege. Noko må eg nok akseptera fordi eg ikkje er tjue lengre.

 

Bilder lån tfra Google

Den nyaste og mest vittige er at eg har noko som gamle menn får og som Kaptein Vom hadde store problem med……podegra……det vil seia; eg har for mykje urinsyre i blodet….og det kan føre til urinsyregikt. Det held eigentleg med den slitasjegikta eg allerede har fått påvist…….

 


 

 

Og akkurat dette har eg lest meg til eg kan gjera noko med, med kva eg puttar i munnen……så eigentleg var dette ei gåvepakke; Det er ikkje alvorleg, men det kan føre til mykje ubehag.

Så eg opplever det som eit utropsteng for helsa. No eg ta dei kloke val. Og det er bra. Bra for ALT!

 

“Ein kan vel ikkje sjå bort frå at du har fibromyalgi” sa legen sist……så eg tenkte ok…..ta det med da, men det er eg som må gjera noko med dette.

 

Da eg reiste på ferie tok eg med meg to bøker; Sjarmen med tarmen og Kollektivt selvmord…….synest denne oppløfta litteraturen var urkomisk.

 

 

Har nokon erfaring med Kaptein Vom……las du denne teikneserien?

Eller har du erfaring med for mykje urinsyre i kroppen og kva gjer du eventuelt for å motvirka?

 

 

6 kommentarer
    1. Kaptein Vom har jeg lest ja, mye som barn. Og de hadde mye rart for seg 🙂 IKke helt up to date, men passer vel folk i vår alder 😀 Hi-hi

    2. frodith: He, he…ble litt forskrekka da jeg googla tegningene, de var preget av tidlig 1900 :). Moren min kjøpte ukebladet Hjemmet, så jeg las alle tegneseriene :))).

    3. liker kaptein Vom ja,leser det ennå eg om eg kommer borti det ) urinsyregikt har jeg ikke vært borti,men har hørt att det skal gi mye smerte,mat er nok alfa og mega for et bedre liv,en må bare finne ut hva kroppen tåler,ikke alle tåler den samme maten

    4. Ha- ha…..Ja, jeg måtte le litt, sjøl det egentlig ikke er mosomt med vondter. Joda, jeg kjenner stadig på litt verking og ømme ledd. Svinekjøtt skal jeg væe forsiktig med. Jula er en periode med stive ledd hvis jeg ikke stopper med ribbe – og pølsespising i tide. Mat er medisin – på godt og vondt! Men : Jeg er ganske sikker på at stress, og tendensen til å strekke seg for langt på ulike vis, er hovedårsaken til at vi utvikler utmattelse og kronisk verkende skrott. Ordet NEI er ganske viktig å si i blant. Man trenger ikke være NEI – menneske for det!:)

    5. fruensvilje: Har lest en del nå, og i går var jeg ute å kjøpte masse grønnsaker og noen vitaminer. Må prøve å få bort det meste av problema i ledda, tror det skal gå bra…..og så MÅ vekta ned:))).

    6. karidansen: Nei, men vondter blir faktisk bedre om en kan le av de :)))).
      Du kjenner at du blir bedre når du ikke spiser svinekjøtt ja…..jeg spiser også lite svin, har ei søster som har kutta det helt.
      Tror som deg at stress og ikke ta hensyn til seg sjøl ikke er bra. Men så er det dette med teori og praksis. Jobber med min egen bevissthet. Finne balansen. Greit når en har ferie ;).

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg