Søndag, tankane og maten

Eg sit her med ein sein søndagsfrukost, både tanketom og med tankar. Sola skin sidt innover golvet.

 

For det er ein vakker haustdag, så ut må eg etter kvart.

 

Eg et heimbaka brød og risbananpannekaker.

 

Det er vemodig, alle haustar står utanfor døra og bankar på. Dei vil verta minnast.

Dei har alltid hatt ei sorg i seg. Over at sommaren var over. Men hausten kan bære seg sjølv fordi den er også vakker og god.

Tenkjer eg medan eg gomlar pannekake.

 

Veka mi har hatt eit vidt innhald. Den har vore travel, såpass travel at eg er litt svimmel over alt. Men så tåler eg nok ikkje så mykje.

Eg vart forskrekka da eg var hos psykomotorikeren, over kroppen min. Det var så lett å samanlikna kva som var og kva som er. Når det er ti månader sidan sist.

Eg har eit arbeid å gjera. Men eg kan!

 

Eg har møtt dei som ikkje kan -.

Og eg har vore der alderen har innhenta livet. I veka som er gått.

 

Fredagen vart eg bedt på middag hos jentene. Dei  hadde kyllingfilet fylt med spinat og parmaskinke og ost snara i rundt. Til dessert fekk vi varm sjokoladefondant med is. Ja – det var godt. – Og triveleg. Dei er flinke.

mingla vi alle vidare. To til kjærleiken, faren til tv’n, yngste fekk kanskje besøk…..men funderte på om ho eigentleg hadde venner…….og eg skulle trille attende over fjella.

Men først tok eg ein butikkrunde for å sjå om eg fann noko slikt:

Det er for å gi undersottene massasje under….ein må starta på botnen for å kom seg opp…..litt slik til topps……

Det gjorde eg ikkje, fann slike altså, så bestilte på nettet i går. Men eg fekk kjøpt økologisk rug, så no skal eg til å lage gjæring for surdeig.

 

Så slik held vi på.

Kvar er vi og kor går vi……

 

Men eg skal straks ut i hausten og sola. Trur ein tur er sunt for kropp og sjel. Uansett årstid.

 

Ynskjer alle ein herleg søndag.

 

 

8 kommentarer
    1. En fin helg, og med avslutning i høsten så ble den toppers tenker jeg 🙂 Jeg koste meg i skogen med søsters i dag 🙂 Herlig faktisk <3

    2. så vakre bilder,du har slike nydelig vakre døtre )
      Du må huske på hvordan vi jobber med føttene på muritunet ,der brukte vi en stokk ,eller en pinne /kosteskaff det kan du jo skaffe deg og rulle beina på og trakke på sånn som vi lærte ) billig og greit .
      ønsker deg en ny og vakker uke,jeg nyter iallefall høsten

    3. fruensvilje: Takk, så koselig sagt :).
      Var ikke borti kosteskaft der, men har et oppsaga ett her, etter forrige runde med psykomotorikeren. Har rulla med det i dag, og vil bruke det til det jeg bestilte kommer.

      Vakker uke til deg også, og riktig god natt :)).

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg