Lovbrot

 

 

Eg vil påstå eg er eit ærleg menneske. Noko som fører til at eg held meg innan loven. Stort sett.

Det er likevel eit område eg har hatt problem med.

Eit einaste eit.

Det handlar om gasspedalen og tida.

Men etter som kroppen fortel meg at evig ungdom ikkje finnest, driv eg å avprogrammerar meg. Eg har ikkje som mål å bruka kvart eit minutt til noko. Så køyrestilen er forandra. Og som eg har sagt, det er for dumt med si første fartsbot når ein nærmar seg 60.

Dagen starta i symjebassenget. Eg fall i stavar der i vatnet. Det er ikkje sikkert nokon veit kva som skjer da……men eg forsvann, stira ned i vatnet, i ljoset og opp-nedverda. Eg tenkte ikkje -, eg berre var der i det varme vatnet, det er så godt å let augo kvila i vassflat.

Etter timen var ferdig henta eg mor til tannlegetimen. Det tek ein liten time å køyra dit tannlegen er.

Det viser seg at i dag legg tida seg litt på tverke. Da vi sit i bilen er det ikkje god tid.

Så eg tek fram gamle kunstar.

Får ein bil framom meg som køyrer dyktig sedat. Den er sikkert redd for om det er glatt tenkjer eg. Da vi er ute av ein sving, blinkar den seg til sides slik at eg får passera. Framom meg har eg ei rett strekning, så eg set opp farten. Været er vakkert, sola skin og haustlauvet heilt gult. 

Eg er på veg opp mot ein bakketopp, da eg kikar rett inn i ei linse.

Eg trur eg bannast -.

– Kor fort var det?

– Mista eg sertifikatet?

Eg svinga inn til den viftande politimannen og rulla ned vindauget.

Utruleg nok var eg verken skjelven eller forvirra. Berre irritert og utruleg strukturert. Det einaste er at eg prøver å vise fram bankkortet mitt i staden for sertifikatet.

Han fortel at eg fekk ikkje nokon prikk, men at eg hadde køyrd ti kilometer for fort og måtte betala eit tusen og seks hundre kroner.

Eg forklarar at vi har det travelt fordi vi skal rekke ein tannlegetime.

“Har du tannpine” spør politimannen.

–  Som både var kjekk og triveleg, men nok litt i yngste laget for denne dama, som i tilegg påsto at  ho snart hadde køyrd i seksti år utan noko bot.

Det lo mor mi godt av. For da hadde eg køyrd bil frå før eg var født.

 

Så no har eg klart det. Eg har FÅTT bot. Sjølv om ein må betala for å få den….

Men eg klarte det før eg vart seksti.

 

Og ei bot er nok, er det ikkje?

 

 

12 kommentarer
    1. Hehe, jo ei bot er nok…. Har en jeg også…. for å prate i mobil uten handsfree….. knurr 🙂

    2. Margrethe: Vi må bestemme oss for å være trofast mot den ENE bota vi fikk og se lovlydig videre inn i framtida….tror jeg :))).

    3. du får tenke som min mann,om du rekner ut hvor ofte duhar kjørt over fartsgrensa i løpet av din kjørekariere så blir det ikke store boten for hver gang hi hi ,men sure penger er det.Håper din mor rakk timen sin da

    4. fruensvilje: Sa det politimannen, at regner en ut dette over tid blir det ikke mye :). Og det er BARE penger :).
      Hun rakk timen, men de var fordi de var forsinket….men vi rakk oss ikke tilbake til influensavaksine….men har nå sjekka at hun kan ta den senere (det var siste dag i slik massevaksinasjon). Så i dag la det seg ikke helt til kan en si :).

    5. Huff da, alltid kjedelig å få bot selv om politimannen er kjekk. Jeg trår nok litt hardt på gasspedalen selv jeg, men hittil har jeg unngått å få bot. Nå er det noen år igjen til jeg runder 60, så man vet aldri, hihihi!!

    6. Vera Lynn: Ja, det er kjedelig med bot. Du er fartsglad du også ja :). Du får passe på så kanskje du unngår boten.
      Det er to år til 60 års dagen min, så den er ikke rundt hjørne….men føler meg veldig voksen når jeg tuller med den, og kanskje for at jeg skal ha vent meg på å skifte ti-året da. Ja, ja….det er nå som det er :).

    7. Unnskyld, men nå måtte jeg le – av henne som hadde FÅTT bot som hun måtte betale for. Hun som viste fram bankkortet i stedet for førerkortet….og som attpåtil hadde kjørt bil siden FØR hun ble født!! Det er vel nesten så du syntes det var verdt bota? Det var bra at mora di også lo – i stedet for å skjenne! Sjøl har jeg kun en stk parkeringsbot på samvittigheten. Kjører nok av og til LITT i forteste laget, men er ingen fartsbølle! 😉

    8. Ja, ei bot er nok. Unnskyld at jeg ler her, men det ble så utrolig morsomt med det du sa og moren din lo. Vi får kjøre pent, så slipper vi flere! 🙂

    9. Ha, ha, ja da synes jeg det var på tide. Jeg har fått etpar fartsbøter, noen parkeringsbøter og en for kjøring uten belte. Det føles forferdelig teit….., og er så inni granskauen sure penger å betale…..

    10. karidansen: Så bra :)….. Var meninga at smilebandet skulle strekkes. Kan ikke dvele ved noe slikt, og det var mor mi som påsto jeg hadde sagt at jeg hadde kjørt bil i 60 år, jeg prøvde først å protestere. Men det dumme blir enda bedre om det VAR det jeg sa :).
      Det kan være artig å kjøre fort….med musikk, eldre blir jeg ikke. Men det er egentlig ikke verdt det:). Du får også la det bli med den ene boten, parkeringsboten :).

    11. natheless: Ja, vi får love hverandre at vi kjører pent :).
      Det var for moren min jeg kjørte for fort, det var hun som hadde time. Og hun synte det var morsomt jeg løy på meg kjøreår.
      Syns det er bra du ler, var meningen :))).

    12. maiken: Da har du vært uheldig, men du har nok ikke brukt opp “lykken” din på kjøring. Blir masse om moren min her, men hun har tidligere sagt at jeg brukte opp hellet mitt i kjøringa. Nå var det ikke med meg mer, så kanskje HELLET dukke opp et annet sted nå :).

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg