Om tid og feiring

 

– For tid er noko flyktig om det er frå dag til dag, eller det tek mange år i jafset…..

 

I går starta eg å skriva om ein dag for seksti år sidan, og været da. I går var det litt betre, men det regna. I går for seksti år sidan regna og blas det, skikkeleg blas. Og i helga feira vi denne dagen som var seksti år sidan i går.

Det vil seia, det er no akkurat ei veke sidan. Sidan feiringa. For tida går så fort, og avsporing til noko anna er så lett. Så sjølv om eg vil skiva, vil fortelja og kunne dansa med orda………så går tida frå meg.

Og det eg skreiv på  forsvann.

 

Så da får eg i dag – som er ein dag tidlegare i veka – skriva om dagen som vart feira i helga.

(Og blir du litt forvirra her, så ikkje bry deg om det….det handlar berre tida som fer så fort, at ein og kvar kan verta forvirra).

 

Altså sist helg.

Dagen som var 60 år sidan 3. november. For da var det så mange år sidan mor og far gifta seg i 1956.


 

“Vi bør mest feira” sa mellomste syster mi.

Da var det ikkje mange veker att.

Eg hadde tenkt det same.

 

Enn om dei også fekk seg ein tur og at vi tok feiringa i Trondheim.

Vi vart einige om at dei hadde nok like stor glede om vi tok det heime hos henne, at det å gå ut kunne fort krevja for mykje. Og vi gjekk for helga før-, for da kom eldste dotter hennar, som også er det eldste barnebarnet, heim.

Etterpå viste det seg at det nestyngste barnebarnet også skulle heim denne helga. Så slik vart det at alle dei seks barnebarna kunne være med å feira.

Og nokre hadde med seg kjærastane sine. Så sist søndag var vi tretten benka rundt bordet. Det talet gjekk heilt fint.

Det var ein skikkeleg koseleg dag og kveld. Praten summa frå første stund. Da folk sat ved bordet høyrdest det mest ut som lyden i eit samfunnshus fullt av snakande menneske.


 

Alle -, om dei var født eller ført inn i familien på kjæreikens store venger, snakka, lo og treivs.

 

Slikt er så bra. Ei skikkeleg vitamininnsprøyting i haustmørket. For mørket kom også denne kvelden. Og det aldrande “brudeparet” heldt ut. Dei stråla i skinet frå talgljosa.

Etter kvart måtte folk reisa-. Slik er det med tida….sjølv om ein feirar. Og at dressen til far hang att heime, det har ingenting å seia, at kvelden var feira utan slips.

Men vi, – eg, vi hadde senger oppreid.

 

Neste morgon kosa vi oss med frukost før vegen gjekk viare inni framtida.

 

Ei framtid eg ikkje kunne rydde meg nok tid i. Ikkje før i kveld. Med å skriva om tid og feiring.

 

Riktig fin kveld til deg som les, og ikkje gje opp variarande produksjon av orda 🙂 <3

 

 

 

16 kommentarer
    1. Ja dagene går ..og åra likeså ikke mye å gjøre med det..får henge med som best en kan 🙂 Gratulerer til de som feira dagen… Så ut som dere hadde det koselig, fint dekket bord og flotte folk :)) Ønsker deg ei fin kommende uke <3

    2. annebe: Ja, en må nok bare henge med :).
      Takk, skal overbringe gratulasjon. Vi hadde en veldig fin feiring.
      Riktig fin uke til deg også :))).

    3. vel eg miste litt tråden i lesinga hi hi ,men jeg skjønte innholde )) en koselig feiring,og hyggelige familiebilder,ikke verst å feire 60 år som gifte da ))

    4. Så koselig å feire foreldrene dine, som har vært gift så lenge 💝 Ikke minst det å samle familien og vær sammen om en sånn hyggelig dag.

    5. Så koselig. Gratulerer til dem, og jammen til deg også som viser oss dette. Lykke til inn i fremtiden for hele familien. Jeg likte disse ordene: Dei stråla i skinet frå talgljosa.

    6. Heldige deg som kan feire en slik merkedag, og heldige dine foreldre også. Både minnerikt og koselig for alle de inviterte, det er jeg sikker på….

    7. Oldemorbloggen: Takk :).
      Synest du vi liknar ja…..litt kan det sikkert væra :).
      Det er nok ikkje så mange som får feira ein så stor dag saman.

    8. maiken: Ja, vi er heldige som får dele dagene sammen, ikke alle som får det – jeg setter stor pris på at det er slik.
      Jeg tror også alle hadde det veldig fint denne søndagen :)).

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg