Slik att og fram…….

Litt lettare forvirring i seine kveldstimar er heilt på plass. Ein har noko å finna på da……..

 

Er no att og fram like langt?

For etter bruken av både Fram og AtB i dag, undrast eg -. Går det ikkje fram når det går frå a til b. Kva om ein da går attende…….eller meir presist, køyrer………attende, er ikkje det det same som fram, for det er fram………berre andre vegen…..

Dette tenkjer eg på medan eg et middag som har steikt seg rå etter ein time i omnen. Det var lenge før stadiet hadde nådd al dente.

Men laksen var akseptabel, så da fekk det  våga seg at tyggemusklane fekk jobba intenst med grønsakene. Det gjekk ikkje utover smaken, heller tvert om.

 

I dag har eg køyrd frå  a til b med Fram og attende køyrde eg med Atb for å koma fram. To busselskap over same distanse. Eg trur eigentleg det tok same tid også. Men betalinga var ikkje den same. Med Fram betalte eg  44 kroner, medan med Atb betale eg 70……..på eksakt same distanse. Derfor spekulerer eg på om det ikkje er like langt att og fram, ikkje om ein køyrer AtB og Fram i alle fall.


 

Det var kanskje ein tanke betre stolar i bussen til AtB.

 

Men eg kom fram og det er viktigaste, både att og fram. Om eg bruka Fram den eine vegen og AtB den andre.

Og middag var godt etter enda dag, sjølv om den var i overkant rå. Eg hadde i alle fall råd til buss begge vegar. Og det er eg glad for.

 

Men kva trur du, er fram og attende like langt eller er fram litt kortare enn frå a til b?

 

6 kommentarer
    1. Hehe, som regel er jo frem og tilbake akkurat det sammen, men skjønner at du ble litt usikker med en så stor forskjell på betalingen 😉
      Ha en fin kveld 🙂

    2. vi har hatt en slik skeivbetaling på bussen vår også,for har eg tatt buss om morgenen har dei biletert med fra Viddal snart 3 kilometer lengre,det var nemlig slik att det ikke gikk å biletere fra Leira,men hjem var det greit ,da var det fra Volda til Leira.Nå er rutene endret og det er Leira som er siste stoppested og ikke Viddal,så nå betaler eg likt både fram og tilbake ) du får spørre bussåføren hvorfor prisen er så ulik,det hadde eg iallefall gjort )

    3. fruensvilje: Jeg spurte, men tenker også å skrive til busselskapa – for det er to forskjellige. Derfor prisen er ulik. Men syns det er uheldig.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg