Helsa gjenom sola og orda

 

Her om dagen tok eg fram ord frå seks år og åtte månader sidan.

 

For lenge sidan er det sidan eg starta å blogge.

Eg leita etter alt.

Mest……

Da……..

Kvar var eg og kor skulle eg?

Og i himmelens namn skulle eg finna energi?

 

For eg var heilt skrapa. Og verres skulle det verta viste det seg.

 

Eg ville så mykje, men til slutt berre kava eg. Husken og evna til å snakke forsvann.

Og eg vil seia blogging likevel førte framover, for den har klarert gjennom desse åra. Og det var derfor eg starta å skrive på dette viset. For å finne fram i alt som kjendes feil, kva og kvifor……

Denne første bloggen slutta eg for mange år sidan etter to år. Men eg har skreve mest heile tida.

To andre bloggar opna eg og, før denne eg har i dag. Den eine sletta eg og den andre finnest enno, men på ei anna plattform. Den tenkte eg etter kvart å skriva om andre med å gjera intervju. No ligg den i dvale.

Men eg legg ein link til eit innlegg for fem år sidan i den første bloggen. Kroppen hadde starta å slå krøll på seg. Krølla seg feil. Men eg prøva å gjera Solhelsing, ei øving i yoga. Eg prøva å få meg til å verta betre…….

Trykk på bilete, så kjem du dit og til innlegget som Solhelsing:

                                                                                                    (Google)

I dag vil eg ha skikkeleg problem med å utføra dette. For kroppen har svikta meir. Men eg er likevel betre. For i dag gje eg meg mykje meir plass. Så sjøl om kroppen er sviktande har eg det likevel mykje, mykje, mykje betre.

Og kanskje kan eg greia Solhelsinga att. Eigentleg trur eg at eg skal. For eg er sikker på at det er mange som har slitasjegikt og likevel greier mykje -.

 

Har du blogga i mange år?

Kvifor starta du?

 

 

 

10 kommentarer
    1. Eg er for lat til å ta slike solhelsingar, og forresten regnar her støtt, det måtte bli helsing til regnet det då. Elles går eg trimtur fast to gonger i veka, saman med vener. Sidan du spør om kor lenge ein har blogga, så kom eg på i oktober 2011 og grunnen til at eg byrja å blogge, er at eg likar å skrive og å skryte av alt eg lagar. Her kan ein skryte av hjartans lyst, utan å bli skulda for å vera ein skrytepave. :-))

    2. så koselig det var å titte innom den første bloggen din hi hi ,kroppen forandrer seg ja ,vi blir nok ikke mer tøyelige men vi kan holde kroppen litt ved like ved å være i daglig bevegelse ))

    3. Yoga har hjulpet mange 🙂 Og det har blogging også tror jeg… Jeg har blogget på samme bloggen i 4 år, og jeg begynte fordi jeg synes det så koselig ut. Jeg hadde lest andre blogger før. Men jeg fortsatte, fordi jeg en periode trengte det veldig, sykdom i familien etc. Da var det veldig godt å ha et sted som BARE var koselig, der jeg kunne gjøre AKKURAT som jeg ville 🙂

    4. Yoga er nok litt for tøft for meg, men trening og bevegelser er viktig når man har Artrose som jeg har i ankler, knær, hofter og skuldrene. Nå skal jeg begynne hos en ny Manuellterapeut denne uken, som har mer fokus på trening enn massasje og sånt. Tenker at det er tingen for meg :o))
      Denne bloggen som jeg har nå, ble opprettet i mars 2009. Før det hadde jeg en noe useriøs blogg på wordpress, som jeg ikke har vært inne på veldig lenge. Ikke sikkert at den eksisterer en gang ;o))

    5. Herlig at bloggen har hjulpet deg sånn. Klart du kan ta den solgreia, på din måte!!! Jeg har blogget i snart ti år, på forskjellige fora. Jeg begynte for å lære å bruke dataen, og jammen har jeg lært mye. At jeg skulle fortsette som jeg har gjort i mange år, hadde jeg vel aldri tenkt, men bloggen har blitt som en dagbok for meg. Jeg koser meg med å skrive, ta bilder og tegne. Når andre leser og kommenterer er jo det også så fint. Vi blogger på ja. Ha en fin dag!

    6. Oldemorbloggen: Kanskje det er derfor at det regnar…for lite solhelsinga :))))- Men ser at du er kjempeflink på å være ute, så eg har noko å strekkje meg etter der.
      Det er bra du starta med blogginga, artig å sjå alt du skapar :).

    7. frodith: Bra du fant veien til bloggverdenen, du greier å lage en så lett og leken blogg. Sjøl om en kan ane alvoret. Og jeg skjønner du legger mye arbeid i blogginga di.

    8. Vera Lynn: Ja, det er viktig med bevegelse da. Du har sikkert prøvd psykomotorisk fysioterapi.
      Så du har blogget i syv år, det er et stykke :)).

    9. natheless: Ja, bloggen blir en dagbok, det er så artig å gå tilbake for en får så bra tak i stemninga da en laget innlegget. Men du har faktisk jubileum snart du da. Artig at det å lære seg data førte til blogging. Men veldig bra syns jeg :). Kan ikke stoppe med noe som er så bra :)))).

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg