Sorg eller forvirring

 

Plutseleg tenkjer eg; kva i all verda. Kva har eg gjort…….

 

Eigentleg skulle eg ha vore jublande glad. I går var eg veg å henta meg bil.

Lånebil.

Eg har bil til bilen min er ferdig. På måndag startar dei å setja inn ny motor.

 

I dag er eg skrapa. Ordlaus og sårbar. Kanskje vart gårdagen for hard…….

Eg prøva å tenkje jul før bilen kunne settast seg inn i. Eg gjekk innom butikk etter butikk. For å sjå om eg fann det dei eg kjenner ynskjer seg……men eg veit ikkje kva dei ynskjer seg -.

Det er så mange ting.

Så mange ting over alt.

Eg vart eigentleg litt ulykkeleg. Har folk lyst på alt dette.

Til slutt kom eg meg heim med bil saman med nokre julegåver.

Og eg var heilt oppbruka sjølv om eg skulle væra jublande glad.

 

Men det var godt å setja seg attom eit ratt i dag.

 

Eg fungerte berre så kriminelt dårleg.  

Tankane gjekk så sakte.

Og eg var flat.

Eg følte meg lita og kraftlaus. Greidde mest ikkje kome meg framover.

Ikkje på noko område.

 

Kva i himmelens namn held eg på med tenkjer eg plutseleg-.

 

Eg har eit oppgjær med det meste.

No i kveld.

Eg synest alle folk er så slitsame.

 

Her bor eg langt ut i huttuheti og gjer ting eg eigentleg ikkje kan.

 

I dag forsvann orda også, dei var så små og eg så slapp.

 

Kvifor gjorde eg alt dette som gjorde at det vart slik.

Eg har prøva å gjera meg slik som alle andre.

Slik tenkjer eg i kveld. Er det for seint å starta det eg skulle……..

Om eg skulle no veit eg ikkje kva det er ein gong.

 

Men eg kjenner på ei sorg.

I kveld kikar sorga på meg. At eg prøva å bli som alle andre.

(Eg veit dette fell på si eiga urimelegheit, for ingen er som alle andre).

Eg er berre ikkje der eg sjølv ynskjer. Eg veit ikkje ein gong kva det er.

Ikkje på ordentleg.

Men ein gong svikta eg draumen. Eg fekk mykje meir attende.

Likevel – tenkjer eg – er det for seint………

Svaret svarar seg sjølv, det er aldri for seint, aldri………

 

Men kan eg greia å frigjera meg nok?

Nok frå meg sjølv og tryggheita-.

 

 

12 kommentarer
    1. “Ingen er som alle andre”….Nei det er sant, sjøl om vi kanskje ubevisst stadig kopierer andre. Vi syns vel at vi skal utrette noe i livet – noe som er unikt – og så går dagene, ukene, månedene og årene mens vi føler det som om at vi sitter fast i noe, og at vi faller tilbake til gamle synder gang på gang.
      I alle fall føler jeg det slik nå at det er en slags stillstand i livet, sjøl om det egentlig har skjedd enorme endringer i tilværelsen min det siste året.
      Jeg har heller ikke lyst til å være noe særlig sammen med “Folk” utenom jobben – og det handler jo mer om meg enn om dem. Ikke har jeg lyst til å ringe for å snakke med noen heller – jeg sitter her i mitt filosofiske og reflekterende hjørne og skravler litt med meg sjøl (og bloggen) i stedet. Synes jo jeg kommer til en slags “klarhet” stadig vekk da – om hvorfor ting ble som de ble………;) Jeg bearbeider….og bearbeider…..
      Kanskje vi bare skal akseptere at det er slik akkurat nå? Følelser er alltid sanne, men det er ikke alltid så lett å finne ut hva de kommer av….. Det er særlig når vi føler på tomhet og tristhet at vi ønsker å finne roten til “Ondet”. Når vi er hoppende glade så tror vi jo gjerne at vi vet hvorfor!
      Det er vel ingen hensikt i å bruke så mye tid på å analysere tristheten – bare godta at slik er det akkurat nå? 🙂
      Det er mulig at dette ble “God Dag Mann Økseskaft” i forhold til dine tanker, men det var dette som dukket opp hos meg da jeg leste det du har skrevet.

    2. Det er ALDRI for sent! Kom igjen vennen, finn din vei og følg den. Jeg heier på deg. Ja, det er lett å forsøke å bli som andre, men blir vi lykkelige av det? Nei, det tror jeg ikke. Alle tenker vi sånne tanker av og til, men da er det viktig å styre inne på vår egen vei igjen. Heia sier jeg med en adventsklem 🙂

    3. det er aldrig for sent å følge sine egne drømmer,å kopiere andre mennesker fungerer kanskje en stakkar stund men ikke i det lange løp.
      Fokuser på dei gode opplevelsane i livet ditt,på dei superflotte barna dine,det gode felleskapet i familien din og dei gode stundene i livet ditt )
      Det er jo superflott att du endelig har fått deg en lånebil,det alene vil jo lette hverdagen din masse.
      Stor klem til deg )

    4. Ikke alltid man har godfølelsen nei.. Men kjekt du har en bil igjen 🙂 Ikke lett å komme ut av vante “spor”..men man har muligheten om en absolutt vill, men som du sier da må en frigjøre seg fra det en føler er trygt og kjent :)) Klem og god helg til deg <3

    5. karidansen: Først, takk for et langt og fint svar.
      Den kan være vanskelig den balansen med å være et sosialt individ og å leve det livet en ønsker, og kanskje også vite hvordan det livet er.
      Ja, du har tatt noen kraftige grep med forandringer i din tilværelse.
      Er enig at vi må akseptere at akkurat NÅ er det slik som det er. Jeg er veldig glad for ungene jeg har fått, så livet ble slik. Men av og til, nå jeg møter mennesker som fikk gjort noe med det kreative, fulgt det de tenkte, kan jeg bli lei meg. At jeg lever et nesten normalt liv med fast jobb og firkanta hjørner. Likevel er det vel aldri for sent. Bare ikke akkurat nå, for slikt krever ganske stor porsjon energi.
      Men av og til kan det komme et “utbrudd” slik det gjorde for meg her om dagen.
      Ønsker deg en nydelig kveld. Klem <3

    6. natheless: Takk :). Jeg har nok ikke gått inn for å bli som andre, en føler likevel det er slik det har blitt. På en måte. Det er denne kreativiteten da…..men tror du kjenner til det :).
      Og så blir veien til mensen går, og av og til har en behov for et utbrudd :))). Klemmer tilbake :).

    7. fruensvilje: Nei, å kopiere noen er nok aldri vellykket. Det har jeg nok aldri prøvd på :).
      Ja, jeg har mange ting som er veldig bra, barna er jeg svært glad i….og jeg e veldig heldig med samholdet familien. men av og til blir jeg lei meg for at jeg ikke fikk til det jeg start på….men kanskje jeg får det til :). Til slutt.
      Takk for gode ord.
      Stor klem:))).

    8. annebe: Godt med bil JA :)))).
      En har muligheten, viktig å ikke glemme det. Så kanskje….en gang.
      Riktig god helg til deg også, sjøl om dette er neste helg :D. Klem<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg