Ti dagar før jul

Eg er berre i eit hektisk mood for tida. Og det har ingenting med jula å gjere-.

 

Men av og til er det berre slik. Dagane er berre enkelt slik vegg-til-vegg-teppe oppteke.

Plutseleg skjøna eg at det mest var jul. Eg hadde vaska ei skuffe og kandisert frukt. I rein desperasjon baka eg ein brødsort og vaska nokre fleire skuffer etter eg kom heim utpå kvelden igår.

No er det avtaler i haug og dung.

Kom seint heim i kveld også. Skal svært tidleg opp i morgon.

Så eg straks legga meg.

 

Her er nokre bilete frå søndagen da eg skulle veg å henta bilen. For ein gongs skuld hadde eg vore i eit lag der eg kunne gå heim……..eg slapp det i natta…..for eg fekk sitja på med nokon som tok kvelden utan alkohol. Men eg tok med meg boffen på søndag og fekk ein god tur i vinterettermiddagen med ein måne som mest var full. Og oppe i huset skein ljosa ut gjennom vindauga.


 

Heime hadde eg ei jente som las og las og las. Ho var så stressa at ordet stress ikkje dekka situasjonen. Den første eksamen skulle gå av stabelen.

Neste kvelden ringte ho meg, da sveva stemmen opp under taket. Kanskje er det den einaste eksamen ho vil kjenne ei så stor lette etter var over. Ho vert meir vant til heile situasjonen. Den første hausten er nok den verste.

Det er onsdag, eg har hatt to kveldar der eg har vore ute å ete. Som er rett så triveleg.

 

Eg har nok mykje eg må gjera dagane framover, ikkje berre heime og privat. Men absolutt det også. Det er snart jul og huset vil verta fullt av folk.

Derfor seier eg berre god natt. Men eg gleder meg til eg atter kan bruka meir tid her saman med dykk.

 

 

10 kommentarer
    1. Det blir jo jul uansett om man styrer masse på forhånd eller ikke. Og selv vasker jeg etter jul. Ikke før 🙂 Det er mye støv og dill man drar med seg inn i huset. Juletreet er f.eks. ikke støvfritt. Og det følger gjerne med andre greier også 😉
      Hos meg blir det jul uten stress i år. Det er herlig. Jeg skal ha det som en tradisjon 🙂
      Bildene dine er lune og koselig, spesielt det av huset. Det ser så koselig, lunt og varmt ut. Rett og slett utrolig innbydende <3
      Sov godt denne natten, og så ønsker jeg deg en fin tid frem mot julen, med alt du har, både privat og annet 🙂
      God klem <3

    2. Tiden strekker ikke alltid til. I desember vil jeg så mye, men ikke alt er mulig. Jeg gjør det jer rekker og så kommer jula uansett. Ha en fin dag 🙂

    3. jammen koselig å høre att du har vært ute og hygget deg i festlige lag,på hjemmefronten blir det jul uten nedvask og masse styr og stell,det er viktig å hygge seg ,så får en vaske litt her og der når behovet melder seg )) ha en fortsatt hyggelig dag og lykke til til ho som skal ha eksamen

    4. Eva: Så fint å se deg :).
      Så bra at du tar jula uten stress :). Privat tenker jeg heller ikke stresse, men jeg må få det til slik at vi har en hyggelig feiring. At rammene er på plass. I dag har jeg endelig en dag fri, det har vært mye – og fortsatt er det noen ting til jeg må bli ferdig med på jobb.
      Takk for gode ønsker. Håper du også både får det – og har det fint.
      Klem <3 <3

    5. fruensvilje: Blir nok ingen nedvask nei…styrer ikke så mye med jula, men den kom PLUTSELIG så nærme. Hun med eksamen var overlykkelig da hun var ferdig :))).

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg