Ostehøvel

 

Ost + høvel vert ostehøvel. Og den første ostehøvelen var laga etter modell av……akkurat ein høvel….sto det i Wikipedia.

 

Ostehøvel sa Frodith, og ostehøvel skal bli.

Den 4. utfordringa eg fekk sist veke da eg bad om å verta utfordra med ord eg skulle skriva noko om. Og kva kan ein skriva om dette verktøyet anna enn at det er norsk oppfinning. Thor Bjørklund heite mannen og budde på Lillehammer. Dette var i 1925 og 1927 var den i produksjon.

I dag er mange ostehøvlar på marknaden.

Eg har fleire. Før eg drog ut av huset i dag hadde to vore i bruk. Den med svart skaft er gåvmild på skivene og passar til kvit ost. Den i metall passar til den brune osten. Eg har att havregrynskjeks frå jula, på den er det godt med brun ost.

Geitost.

Så dette er to eksempel av uvaska ostehøvlar.

Eigentleg er eg ikkje så overlag glad i den brune osten. Men eg brukar å kjøpa den til jul. Seinare kan eg bruka restane om eg skal laga duppe til potetballen.

 

Eg var også ein tur framom foreldra mine i dag. Fann fram nokre av det utvale dei har. Det var denne eg først tenkte på. Det var den yngste her i huset som laga på sløyden.

Til morfar sin.

For han har i mange år slitt med noko som heiter nervopati. Motorikken har vore dårleg i fleire tiår. Så ho tenkte at denne skulle vera lettare for han å få grep.

Den neste er det eit anna barnebarn som ga dei til gåve. Ein vikingostehøvel. Den passar eigentleg bra saman med ei jomfru, ei jomfru måla inn i eit bord…..sjølv om vi historisk bikkar riddartida.

Til slutt vil eg pressentera ein ostehøvel i sølv. Mønsteret heitar Anitra. Mor har aldri vore så glad i dette mønsteret. Men da dei møttest hadde far allereie kjøpt sølv. Så da var de avgjort.

Ostehøvel må eigentleg væra eit fint samleobjekt slår det meg plutseleg…… Men det får væra ein annan sin jobb å gjera. No ar eg sakt litt om ostehøvel og ostehøvlar.

 

Har du mange ostehøvlar i di skuffe?

 

 

14 kommentarer
    1. ja en ostehøvel er ikke bare en ostehøvel ) noen skjærer tykt og andre tynt og noen passer bare til bløte oster ) jeg har mange i mitt eie ja 6 stk kanskje )) men ikke alle er i bruk,vi har 2 favoritter hi hi og 1 til kun bløte oster

    2. Så fine fortalt med bilder! Ja, jeg har mange ostehøvler. Den siste fikk jeg i julegave. Jeg har med hjemmelagt skaft og med tinnskaft,en for gul ost og en for brun. Ja, du sier noe, det er virkelig noe man kunne samle på.

    3. Her var det mange fine ostehøvler..Glad i ost så har et par stykker her også 🙂 Artig å lese innlegge du lager ut ifra utfordringsorda :)) Klem <3

    4. Så mange fine ostehøvler du hadde også 🙂 Jeg liker ikke ost en gang, men fant ut jeg måtte gi et ord som ikke var så VANLIG. Følelser er vanlig, vær er vanlig, dagene er vanlige, å skrive om altså. Men hvem er det som skriver om Ostehøvel liksom. Men du klarte det 🙂

    5. frodith: He, he, artig å få utfordringene, men jeg er bare halvveis. Spora litt av.
      Jeg er heller ikke et så fryktelig ostemenneske og faktisk kjøper jeg mest opp skjært ost om dagen, om jeg først skal ha en ost :).

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg