I augneblinken

Å sitja her, i ro og fred utan ei plan men med tankane om alt ein kan.

 

I dag har eg fri. Det er så mykje eg har lyst til å putta inn i ein fridag. Skriva blogginnlegg. Rydde i heimen……eller lyst og lyst…….det er resultatet eg har lyst på. Ut å gå i skogen. Henge opp meir mat til fuglane. Kjøpte nytt da eg var i byen tidlegare i veka. Det er så artig med alle fuglane som kvitrar om morgonen.

Eg må nok i butikken å kjøpa frukt. Til fruktsalat. Dessert i morgon. Far fyller år på søndag og feiringa tek vi i morgon. Eg har lova fruktsalat og agurksalat.

Enno er det mykje meir eg har lyst til å gjera. Men eg kjenner både dagen og meg sjølv.

Det er ialle fall godt med både fredag og helg.

 

Nyt dagen din.

 

 

8 kommentarer
    1. Oldemorbloggen: Er det ikkje godt når ein har LYST til å gjera det eller det…. Og heilt einig, da må ein skunda seg å nytta høve :).

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg