Musikk og matematikk

 

Så fekk eg klarsignal. Det er greitt sa han. Sjølv om eg kanskje angrar om eit halvt år.

 

Eldstemann i gjengen min køyrer sitt eige løp.  Det første som slo meg da han var liten var at han elska latter.

“Kan vi ikkje le” sa han.

 

Det neste som viste seg var ein fasinasjon for musikk. Pianoet til besteforeldra fann han like etter han lærte seg å gå.  Når vi var på vitjing sprang han først inn i kjellarstua og klatra opp på krakken ved pianoet.  Da han var tre år vart han heilt fjetra over ein opptreden med fiolin han var på. Han ville ta på fiolina.

Så han starta i kulturskulen med fiolin da han var gamal nok. Eg drog med meg tre ungar frå 0 til 6 år, barnevogn, stelleveske og fiolin på bussen ned til sentrum av Trondheim ein gong i veka. Det var nokså stressande. Eg gjorde nok mitt for å drepa musikkgleda, seinare vart det gitar.

“Du må øva” sa eg.

Musikken var lagt vekk.

Lenge.

 

Matematikk viste seg også var noko som han likte og hadde lett for.

 

Så ein dag viser han meg ein link. Han hadde laga musikk på data. Og eg vart så begeistra.

 

No får eg endeleg lov å dela noko av det han har laga. Det siste. Han har laga alle lydane sjølv seier han. På data.

 

For musikk trykk på bilete  (må avsluttast i etterkant):

PS.Best lydgjengjeving med øyretelefonar.

Eg spurte han tidlegare, lagar du musikk etter kjensler eller etter matematikk.

“Matematikk” sa han. “Mest matematikk.”

 

Vi hadde ein dialog tidlegare i dag, der han sa:

“Liten artig greie forresten, hvis du høre den pipelyden fra starten av på den nyeste sangen no så e det den eneste lyden som ikke passe inn i rootnota, eller dem ligg vel i skala en plass men feil note liksom i forhold til ka som høres best ut kan du si, men, den valgt æ pga det e en sånn spirituell greie med forskjellige frekvensa, frekvens e vibrering og alt vibrere, både jora og menneske vibrere på en frekvens, og den frekvensen vi vibrere på e for lav til at vi klare å hør den men 432hz e visst en healingfrekvens, så æ har bare snekra sammen en greie slik at det e kun den frekvensen på nøyaktig 432hz (som tilfeldigvis e en A eller nå sånt og resten går i E som rootnote) også la æ på nå effekta så den sprett og får litt ekkoeffekt. Så æ veit ikke æ men det e artig å eksperimentere med litt sånne “overnaturlige” greier å eller ka æ skal si..”

“Er det greit om eg klippe inn noko av det du skriv inn i teksten min”, spurte eg.

Det var det, men han understreka at han ikkje hadde tenkt publisering da han skreiv.

 

I går send han bilete av teikningar han har heldt på med. Kva sirklar som vert saman dannar og det gylne snitt.


 

“Alt i naturen har den same oppbygningen” seier han.

Formlane og matematikken.

 

Eg får lov til å leggje ut på bloggen min, men han vil ikkje leggja ut noko sjølv. For han har så mykje meir å lære enno. Seier han.

 

Min eldste går ikkje den vanlege vegen, men på eit eller anna vis er han på veg.

 

 

8 kommentarer
    1. Så fin musikk han hadde laget… eldste sønn her liker også å lage musikk :)) Imponerende å kunne så mye formler og matematikk også.. det skjønner ikke jeg meg mye på..hehe..
      Ser ut som en kjekk gutt også :)) Leste om hunden som hadde vært syk..det er ikke så hyggelig… Ønsker deg og dine ei fin kommende uke <3

    2. Det er noe merkelig med denne musikken. Jeg fikk en uimotståelig trang til å rulle med skuldrene……….Vet ikke hvorfor, men det var ett eller annet som skjedde! Spennende! Flott at du deler. Du har tydeligvis noen svært begavede barn, og da tenker jeg ikke “Flinkis”. Bare at det er noe spesielt – noe uvanlig, som legges merke til! <3

    3. annebe: Takk, så fint du syns det. Noe annet som har vært fint var om du fikk dele musikken til sønnen din her. Vært artig å høre.
      Uka gikk greit, håper du også har hatt en bra en. <3

    4. karidansen: Så spesielt…artig at du følte noe skjedde.
      Ellers ble jeg veldig rørt av kommentaren din og orda dine gjorde meg veldig godt. Takk skal du ha.
      Vi har kanskje fått disse litt spesielle, kreative barna både du og jeg.
      Ønsker deg en god natt <3.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg