Ein dag, ein søndag i mars

Det er ikkje noko nytt under sola. Anna enn at den står opp ein time tidlegare i dag enn i går. Men i dette ruskeværet  vises verken sol eller himmel.

 

Blåsten og regnet lagar eit grått teppe. Eit vassflimmer ligg overnaturen. Som akkurat i dag er snøfri.

Den siste tida har snøen komme og gått mange gong.

Men det er uansett vår. Små gule, fortulla leirfivel dukkar opp frå jorda.

 

Eg gler meg til varmare og meir stabile temperaturar. For da trur eg at eg vert meir menneske att. Dei siste vekene er noko eg har kome meg i gjennom.

Derfor er det ikkje så mykje å skriva om.

 

I dag skal eg på middag. Det er foreldra som inviterar, og gjestene er oss tre systrene. Ikkje så ofte vi møtes slik med berre oss fem. Slik det var det i dei alle første åra, før kjærestar, ektemenn og barn.

Eit vakse besøk i barndommens struktur.

 

Men aller først skal eg ta dagen inn over meg med ein kopp kaffi.

 

 

10 kommentarer
    1. Håper du hadde det trivelig i familiebesøket 🙂 Det er rart det der hvordan dårlig og grått vær påvirker humøret. Det er mye som er tungt da 🙁

    2. Kjenner på det samme, dager og netter å bare komme seg gjennom. Men det hjelper mye at det er blitt lysere , siden jeg sover så mange dager.
      Den timen i natt gjorde underverker for humøret mitt. En time mindre på nattevakt. Føltes som tre timer mindre…:)

    3. Mona: Ja…spesielt når en holder på å bli giktisk eller noe slik….da blir en stokk stiv og verkende viser det seg…men håper kroppen ombestemmer :).

    4. maiken: Jaaa, det skjønner jeg. Du får lite lys i løpet av vinterhalvåret. Godt å høre at den ene timen hjelper så mye. Klem :).

    5. ja innimellom er det nok å bare komme seg gjennom ukene,no håper jeg også det snart blir litt mildere i været ute )) da blir det også litt enklere å bevege seg ute med stor glede hi hi

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg