Eg tek sjansen

 

Er eg endeleg i gong med noko spanande, noko som riv og slit i spaningskjenslene når du les dette?

 

Nei!

Svaret er kort og konsist.

Alt er ved det same.

Om likevel ikkje heilt. Sommaren kom i går. Med fønvind over 20 grader. Gras som bukta seg glitrande oppover og bortover jordene.

Ein skulle hatt fri og flagra bortover med vinden.

Løvetanna blomstra av før eg rakk å hausta ein blome.

Men det er herlig. Kjenne duftene som møter ein i luftlommene. Av søt blomsterduft.

 

Elles er alt ved de same.

Eg tok berre sjansen på å skriva nok eit innlegg på pc’n som plutseleg kan slå seg av. Men eg skal forsøka å huska på og ta med meg datan morgon. Og andre ting som er greitt og ha og ikkje gløyma.

 

I dag gøymde eg att ladaren til mobilen.

Så eg får nok ein mobilfri dag i morgon, fordi eg skal ikkje dit eg la den att.

 

 

14 kommentarer
    1. Trenger ikke så store forandringer når sommeren har kommet … den lengter jeg etter nå :)) Greit med mobilfri.. men den er kjekk å ha også da… Vakker blomstereng …
      Koselig du er innom med et innlegg av og til… Klem og fin morgendag til deg <3

    2. annebe: Ja, det skjønner jeg, var fantastisk å kjenne den gode lufta. Håper den kommer til deg snart også.
      Blir nok litt tungvint uten mobil i morgen. Men kanskje jeg får reparert pc’n, den har vært svart i flere uker – men så bestemte den seg å virke igjen slik at plutselig har jeg fått til to innlegg på rappen :))).
      Riktig god dag i morgen til deg også 🙂 <3.

    3. Åhhh….det er så herlig når det endelig kommer en varm og fin dag innimellom <3
      Her er det sånn at det regner i en uke, og så kan vi være heldig å få en litt fin dag, og så regner det i en uke til...osv... Vi blir ikke bortskjemt med været her akkurat. Men jeg krysser fingrene for at sommeren vil bli fin etterhvert likevel 🙂
      Huff, trøblete tekniske ting er noe av det verste. Ille når man i tillegg blir litt "hjelpeløs", fordi man faktisk trenger de dingsene 🙂
      Ha en flott dag i dag <3

    4. koselig med noen ord,det er jo hverdagen det er flest av ) treng ikke alltid noe nytt og spennende i livet for å ha en fin dag,vakkert bilde,ja nå er sommeren komen

    5. Det trenger ikke alltid skje så veldig mye spennende for at livet er bra, og det går så fint å glede seg over de små tingene i hverdagen. Koselig sommerbilde :o))

    6. Eva: Fine dager i strekk kommer nok til dere også :). Men utrulig deilig når en kjenner sommeren er der.
      Teknikk skal bare virke liksom :))), heldigvis oppfører pc’n min seg igjen. Fikk ikke levert den på fredag som tenkt. Mobilen har fått ladeutstyret igjen.
      Riktig fin søndag til deg Eva :)<3.

    7. Torunn: Takk, for en hyggelig kommentar. Fant ut for noen år siden at jeg ville bruke nynorsk, for å ikke miste den.
      Ønske deg en riktig fin søndag.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg