Jau, det går an

Vi forstår stort sett våre eigne erfaringar og dei som kan samanliknas. Ut av det kan det verta mang ei historie, både god og dårleg.

 

“Korleis går slikt an”, sa mannen i butikken.

“Nei, forstå det den som kan” sa eg.

 

Av og til er det best å ikkje forklare. Har eg forstått det utan mi eiga erfaring……

 

Eg spurte om det fantest skruar, skruar til ein plenklipper eg kjøpte for nokre år sidan. For klipperen og handtak sto kvar på kvar sin plass. Behaldaren sto ein tredje plass. Men skruane som høyrde til var ikkje på nokon av desse stadane.

Det høyrest unekteleg rart ut.

Ein plenklippar liksom….

 

Eg kunne også fortalt om ein høgtrykkspylar som det var enno fleire år sidan eg kjøpte. Eg veit kor den står, men eg har aldri pakka den ut. Og det kjem ikkje av at eg ikkje treng å spyla noko.

 

Det kjem av at hovudet stoppa å virke slik eg hadde vore vant til. Det fungerte for dårleg til det meste, lenge.

 

I fjor skulle eg ta fram plenklipparen for å bruka den, det var da eg først oppdaga at den var meir enn stykkevis og delt.

 

I år krumma eg nakken og gjekk på igjen. Jentene mine vart og aktivisert. For vi er fleire i dette huset som ryddar. Dei fann stengene, men ikkje skruane.

 

I dag prøva eg ei lett leiting. Nei, ingen skruer i skuffene på vaskerommet.

 

Seinare fann eg ut at eg måtte ta vekk nokre bringebærgreiner og tok opp skuffa der eg har noko hageutstyr i ein kjøpmannsdisk i vindfanget.

 

Da såg eg det……

Eller dei………

Skruane og manualen til plenklipperen kjøpt for tre år sidan…….trur eg det var da.

 

Gleda er stor og graset er langt.

Og eg har håpet både i lengda og bredda for både det eine og det andre -.

 

Ønske alle ein nydeleg laurdag.

 

 

6 kommentarer
    1. fruensvilje: I fjor klipte jeg ikke det som hadde vært plen, fant ut at sommereng passa bra:). Har kantklipper. Plenklipperen blir nok satt sammen når regnet gir seg, men kantklipperen må nok i aksjon frøst.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg