Nok eit år

Ein vakker dag har gått over til natt. Mitt tiår med femtitalet går mot ein ende. Men enno har eg eit år att.


 

Eg har hatt ein triveleg dag med familie. Begge søstrene mine, alle tre barna og eine kjæresten. Foreldra mine, ein svoger og ein eks.

Når denne gjengen møtes er det duka for samtale frå atom til verdsrommet, til konspirasjonsteoriar og politikk. Det vert stille etterpå.


(Ei aning kaotisk bakgrunn, bøker og permar og lampe på halvtolv).
 

Det er godt både med samtalar, folka og stilla etter.

Og dyra, dyra er midt i det heile……her ligg sjefskatta Miranda, så gamal at vi har mista tellinga.

Cleo, like gamal og søstera til Mirande, her er det mi yngste som koser med henne.

Lucas luskar også rundt, men trur mest han vart paralysert av alt ståket.

Medan eldstemann har søkt inn i den mobile verda for ei stund.

Eg hadde mykje hjelp av desse to i dag, som sto last og brast med meg. Takk jentene mine <3.

Eg og vi hadde berre dagen i dag til å laga selskap i.

Det har vore ei svært aktiv veke. For denne vaksne dama her.

Neste år, da eg blir enda gamlare, har eg eitt ynskje……ein konsert. Og dei har sagt ja til det, dei eg vil høyra. Mine eigne!

Det er alt eg veit for neste år si runde feiring.

 

Men no er det natt.

 

8 kommentarer
    1. Gratulerer så mye på etterskudd.. Gratulerte inne hos Frodith i går da <3<3 Så bra du hygga deg med familien.. flotte bilder av jenter , gutter, folk, katter og fine deg :)) Høres flott ut med en personlig konsert i gave... bare å glede seg da <3<3

    2. Gratulerer med overstått! det er godt å ha en familie som liker å være sammen og som kan diskutere ALT fra a til å. Du er heldig og det vet du vel….:)
      Fine, og koselige stemningsbilder.

    3. annebe: Takk :). Ja, jeg så det – så koselig. Og dagen
      i går var koselig den også.
      He, he, ja, jeg gleder meg til den konserten :))))<3.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg