Så august –

 

Da var vi berre plutseleg her. Tok meg i å tenke….seks månader…..da ligg alt framom igjen.

 

Men først skal eg ha ferie. Heilt fram til september. Eg trur eg hadde siste dagen på kontoret i dag. Det kan stå utan meg desse vekene. Fekk til og med lagt inn automatisk fråvær på e-posten.

I morgon er det biblioteket og nokre timar på museet på søndag. Eg held faktisk på å landar, greier det utan kav i år. Fantastisk!

 

Og eg har inga stor plan. Tenkte tidlegare både Oslo og kanskje ein tur utanlands.

Men eg har funne ut at eg skal ta meg tid til å sjå om medisineringa virke. Startar søndagskvelden.

 

Dagane har så mykje vakkert ljos.

I går skulle yngste og eg starta på intervall trening. Vi var berre ergelege på at vi ikkje kom på det før. Men da vi tok på oss treningsklede og sko og sa “ut” vart boffen lydhør. Dette ville han også være med på.

Brukte langstrekket nedanom fjøset…eg gjekk fort først og roleg attende, ti rundar……fekk godt opp pulsen av dette eg. Ho som var langt yngre sette opp farta, opp og ned bakkane.

Men eg vil tru eg får bruka desse ferievekene til å kosa meg utan å leggje for mange plane.

Nokre har eg likevel lagt. Under fem…..trur eg.

Litt vil eg.

 

 

 

8 kommentarer
    1. et er god trim å jobbe intervall rund driftsbyggningane ja.Deilig med lang ferie i vente,og har du ingen planer så er det ikke mange timer å kjøre inn i fjorden til meg,jeg harr rom til deg om du skulle ønske det 🙂

    2. Noen rolige aktiviteter uten stress er det beste.. men koselig å oppleve litt utenom det helt daglige også :)) Så bra at dere “trener”sammen.. håper det gir styrke og overskudd .. og koselig at Boffen fikk bli med også.. :)) Fine omgivelser hos dere.. :)) Kos deg med ferie..<3

    3. annebe: Beklager…ser jeg hoppa over å svare, det var ikke meningen.
      Det ble bare den ene dagen med treningsforsøk, men intensjonene var svært gode :). Nå må jeg prøve videre på egen hånd :).
      Takk, nyter denne ferien min. <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg