Valsøya og fortid

 

I dag har bilen vore mil-slukar, ein tur ut på hjul med den glade gjengen ein har.

 

Etter ei svært roleg helg med bøttevis meg regn, var det dagen for litt meir aktivitet. Eg hadde lova foreldra mine nokre turar gjennom ferien min.

I dag var det ein dagen for tur, kaldt i lufta – men med flekkar av sol. Ein heilt ideell dag for biltur.

Vegen gjekk til ein nabokommune, men for å koma dit måtte vi både inn og ut over fylkesgrenser. Målet var Valsøya i Halsa kommune. Der har dei ein restaurant vi har vore på nokre gong før, og som har god mat. Staden heter Valsøytunet. Verdt ei vitjing vil eg påstå.

Vi vart einige om å køyra oss ein lengre tur etter maten.

Mormor mi hadde ei syster som vart buande med familie ikkje så langt unna. Så vi køyrde framom der og forsette bilturen i ein fantastisk idyll. I og med at vegane var fryktleg smale, vart det ikkje teke bilete under køyreturen.

Men vil dela nokre bilete frå der tanta til mor budde, der mor var på vitjing mang ein gong i barndom og ungdom.

Tanta til mor, syster til mormor mi, er borte for rundt eit kvart hundreår sidan. Eg trur neste generasjon omtrentleg er det også. Dagens eigar pussar opp. Det som ein gong var ein stad for livsgrunnlag er i dag for feriar. Etter dagens standard.

Men eg deler litt av den gamle tida.

 

Utskjeringane over inngangspartiet.

Eit gamalt fjøs som skogen mest gøymer.

Dette biletet synes eg vart litt hemmeleg. Det gamle huset, det gamle treet og det kvite håret som vitnar om alderdom.

Både mor og far kosa seg skikkeleg, slik menneske gjer når dei ikkje er så mobile som dei ein gong var.

Det gamle rosentreet, som lukta som roser skal.

Og så den fantastiske utsikta.

 

Heime igjen. Også med fin utsikt til fjorden som min heim står ved.

Da kan natta få koma.

 

Vil tru dagen din også har vore fin -.

 

10 kommentarer
    1. Flekker av sol:) Likte det utrykket. Tror ikke vi har hatt det her i dag. Heller bøttevis med regn. Fikk bildesnap av min sønn på et busstopp, han fikk bare beskjed om å svømme hjem….:)
      Så flotte bilder. Ikke rart de koser seg når de har privatsjåfør til å kjøre seg rundt. Men det går vel begge veier. Er godt å kunne være den som gleder også….

    2. så heldige dine foreldre er som har ei så gjev datter som deg :=) og eg er sikker på att dagen vart minnerik for både dei gamle og unge.Kjekt for mor di å se heimen i god stand ennå også ,av utskjæringane vitner det om folk som tar vare på huset,mange koslige bilder til minneboka her

    3. maiken: Så artig at du likte uttrykket :))).
      Ha, ha….la han på svøm da:))). Så fra immatrikuleringa i Trondheim i dag, bøtta ned der også…og blant de som skulle verve studenter til sin aktivitet sto en naken gutt (hadde badebukse) med forskemaske.
      Er alltid hyggelig å kunne ta foreldra med, så klart går det begge veier. (Heldig som har foreldre jeg kan ta med).

    4. fruensvilje: Vi hadde en fin dag alle sammen. Det var ikke moren min sin heim vi besøkte, men hun hadde mange søskenbarn som hadde heimen sin der. Var artig å beske stedet. :))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg