Ettermiddag

Det er torsdag. Eg har ikkje så store bestillingar.

 

Det er stille i huset. Berre eg heime. Sola glitrar gjennom bjørkene utanføre stoveglaset. Det har vore ein variert himmel, både med sol og med skyer.

Eg har hatt nokre kaffigjestar. Eg har hatt nokre telefonsamtaler. Vaska klede.

Ein dag for pusling. Eg likar pusledagar.

Det er eigentleg frykteleg mykje eg kan gå i gong med. Men kanskje ikkje dette er dagen for det.

Det lir litt langt på dag også.

Sola får bare glitre gjennom bladverket og kleda får tørke.

Eg skal unne meg freden og roa.

Berre vera her og no.

 

 

10 kommentarer
    1. Godt med pusledager. Her er det mest puslenetter når jeg har fri, men prøver å komme meg opp i rimelig tid. I dag har det vært en få-ting-gjort-dag, godt av og til med det også. Så får jeg pusle på utover natten…..Nå skal jeg først lage meg middag.
      Ha en god kveld!

    2. Litt små ordning hjemme kan være hyggelig, men prate i telefon er jeg ikke så glad i..hehe…men noen ganger må man bare … Koselig med klær på snora som tørker ute blant trærne… God natt og fin morgendag til deg <3

    3. maiken: Når en må være oppe om natta, slik som du må innimellom, så kan jeg godt tenke meg den er fin å bruke til pusling <3.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg