Alt som er bra under sola

 

Sola skin utaføre vindauge. Eg vakna rimeleg tidleg og har ei heil helg blank og fin framom meg.

Ei veke med arbeid er unnagjort. Første veka etter ferie. Det er godt å koma attende å sjå glede hos folk. Og det var så klart godt for meg å sjå dei andre att også.

I går fekk eg også levert ei forhandsstemme, slik at eg kan ha sjanse til å være med på eit møte om måndagen om forma er i form.

For i går fekk eg dei første resultata etter eg starta med medisinen METEX. Eg vært mest uvel berre over å skriva namnet. For eg syntest verkeleg ikkje noko om å drive på og ha dette inn i kroppen. I går fekk eg kontrabeskjed. “Stopp behandlinga” sa legen.

Så no er eg ikkje nærare nokonting, men legen hadde ein spekulasjon. Og den har eg lese om no, og i tilfelle det er det vil den gå over, brenna ut. Det likte eg å lesa. For av ein eller annan grunn vert eg ikkje redd og utsett av å lesa om diagnostikk, for det aller meste har eg ikkje og handlar ikkje om meg.

Men seier ikkje meir om dette no, får berre avventa ny innkalling frå revmatolog.

Sonen min synest eg skal kjøpa noko som heiter Boswellia Serrata. Han susar rundt på nettet og leitar alternativt. Det synest eg er rørande.

 

Så slik hell ein på.

Men i dag er ein vakker dag. Rognbæra lyser raudt i sola. Temperaturen ligg på femten grader. Og eg skal nyta dagen.

Det vonar eg du kan med din også. Så eg ynskjer deg en nydeleg dag.

14 kommentarer
    1. Deilig med helg og blå himmel..her er det grått i dag, men regner ikke… :)) Ingen vits å ta medesiner om det ikke hjelper noe..og heller gir bivirkninger.. Håper det blir en løsning på plagene etter hvert… Lørdagsklem <3

    2. no håper eg att du får litt fred i kroppen,for ikke likte jeg att du ble så uvel av medisinen heller,om ting brenn ut eller det finnes et bedre alternativ får tiden vise,håper uansett att dagene dine blir gode :)) vakre bilder,denne helgen har vi campa i Valldalen ,gått på fjellet og vært i Tafjorden i dag,men det får komme i blogginnlegg i morgen 🙂

    3. frodith: Rognbærer fine. Har lyst til å lage gele.
      Ja, får håpe det finns noe som virker så bra at jeg ikke behøver de etter en kort stund :D.

    4. fruensvilje: Takk Connie, håper denne kroppen blir litt bedre å bo i <3.
      Tiden nå og utover er veldig vakker, og vakrere farger blir det. Skal lese fra turen til Valldal, har hatt liten lesetid her nå noen dager.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg