Himmelen over vala

 

 

Himmelen er både mørk og den er blå. Litt dramatisk med skinande ljos.

 

Men eg skal ikkje skriva om val, det får media tak seg av. Eg stemte før helga.

 

Og denne helga har vore ei fantastisk gåve. Med sol og vakre fargar.

Både laurdag og søndag var utan ei plan. Eit par buskar fekk eg set i jorda. I front her ein raud spirea, den skal veksa nokre meter.

Eg har planta ned nokre buskar og tre oppover åra.

Og eg har ein plenklipper så virke. Endeleg! Eg svinga den på laurdag. Nok ein gong.

Tidlig i sommar kjøpt eg meg ein hyll, den mista ei grein som vart set i vatn. Den hadde rota seg og eg fekk planta den i ei krukke. Kanskje vert det eine treet to tre.

Eg drøymer om hyllblomstersaft. Men må nok veta nokre år.

 

Her er to syrinar eg planta for nokre år sidan. Dei veks ulikt. Eg tok på meir jord på den eine.

Oppom huset har eg utvida “plena” litt meir, men skal gå på med ny frisk neste sommar. Kanskje ikkje gå for like stor plen som før…

Inngongen er skjult i villbring. I denne oasen har det vore mange gode kaffistunder med symfoniar av eit utal av bier.

 

Søndagen hadde eg og boffen ein tur i kveldsola. Her er bilete teke på jorda overfor husa.

Det var eit dryss av bilete frå helga. Den var fin. Svært fin.

 

I kveld sit eg her etter nok ein varm dag. Temperaturar  opp mot tjue gradar og lunsj ute.

No er det valkveld. Eg høyrer på intervjua og talar.

Og ute høyrer eg spanande haustlydar, dyrelydar som skrik utaføre husa. Og ei og anna ugle.

 

Ha ei god natt.

 

 

8 kommentarer
    1. så koselig å få være med litt i din hage :)) hylletrea vokser megafort,du må nok ikke vente i mange år før du kan lage hylleblomstsaft,du blir nok overasket allerede til neste år kor fort det treet veks :)) deilige farger hos deg,dei kommer her også nå ,men det går ikke like fort her inne i fjorden :)) ønsker deg en riktig god natt

    2. Symfoniar av eit utal av bier….Ikke vanskelig å “høre” summinga! Mye å holde i orden hos deg, men det er en fin plass ser det ut til! Koselig å forberede litt til neste sommer! Boffen har en flott “Halskrage”! 🙂

    3. fruensvilje: Nå ble jeg glad, vokset hyll fort….superbra :))).
      Høstfargene kommer dag for dag ser jeg nå, snart står trærne uten løv.
      Ønsker deg en fin torsdag.

    4. karidansen: Etter jeg lot villbringebærplanter vokse bort i mot fritt har summinga vært øredøvende på fine dager. Det gjør meg så glad.
      Boffen er en ulldott, stor ulldott, men han syns ikke noe om at pelsen skal stelles.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg