Berre heilt enklet laurdag

 

Ikkje noko spanande og ikkje noko spektakulært på noko vis. Berre helg midt i september.

 

Hausten held på å busette seg både inne og ute. Eg kjenner at eg aksepterar. Berre å legge vekk sommarkleda. Finne fram dei som er for dei kaldare dagane.

 

Har to målsetningar for den næraste tida, det eine er å rydda opp i kleda, eg har ein garderobe som inneheld utruleg mykje gamle klede som eigentleg ikkje er i bruk.

Den andre målsetninga er å kjøpa meir ullundertøy. Slik at eg har fleire skift.

 

Eg trudde nok sommaren varte for lenge i år. No går eg og “bjeffar” og boffen bjeffar att. Han skjønar seg ikkje på hoste. Like lite som han gjer det på latter. Set vi latterdøra på gap bjeffar boffen. Litt kjedeleg det der.

 

Det er laurdag. Ei vaskemaskin surrar heimekoseleg. Eg har alltid likt den lyden.

Nede i leilegheita hylar naboen sin hund. Det er ikkje ein like god lyd. Han likar ikkje at han vært overlet til seg sjølv. Heldigvis skjer det ikkje så ofte.

 

Mellomste mi kom heim i går. Ho skal jobbe nokre timar i dag, så eg køyrde henne inn til sentrum. Var framom besteforeldra på ei vitjing først. Noko alle set pris på.

 

Ute regnar det.

Eg snufsar og hostar.

 

Trur eg skal sortere i klede før eg skal inn til sentrum for å henta jenta mi om nokre timar.

Vi skal kosa oss med noko godt til kvelden. Og snakka om alt som opptek oss. Frå menneska til politikk. Kvifor og kva, og korleis alt heng i hop.

 

Har du planer du gle deg til i kveld?

 

 

14 kommentarer
    1. Nei nå er jeg ferdig med dagens gjøremål. Har vært på storsenteret nog kjøpt mere farge til skriveren, koset meg alene på utekafeen med softis – en kartong rødvin,diverse piller på apotek, og en tur innom Spar. Ha en koselig lørdag, du og datteren din!

    2. Klesvask er fint å få unna, og sommertøyet er ryddet vekk her også. Ikke stort annet å gjøre når høsten banker på. Her skinner sola i hvertfall igjen, og det er deilig. I kveld skulle jeg hatt barnebarn på besøk, men det ble forandring på planene. Men kose meg skal jeg likevel. Nyt kvelden din! 🙂

    3. Hadde pakka vekk litt sommertøy, men fant frem shortsen igjen da jeg satt på verandaen i dag.. men det er høst altså.. så fort sola forsvinner er det kjølig..
      Håper hostinga..og bjeffinga(hehe)gir seg snart :)) Høres ut som dere skal hygge dere i kveld , her blir det mannen og meg som skal se tv og spise god mat :)) Så koselig på bordet ditt <3 Klem

    4. Viss du har problem med rydding i klesskåp etc. anbefaler eg på det varmaste å kjøpe boka Magisk rydding, av Marie Kondo. Ei fantastisk bok, som virkar slik at når du har lest den, kan du ikkje la vera å kaste klede og rydde i skåpa dine. Det beste med alt, er at det blir ikkje rot igjen etter at hennar system er innført.

    5. mimremor: Takk skal du ha. Vi fikk en fin lørdag. Men hørtes ut som din lørdag var fin også. Ønsker deg en god søndagsnatt :).

    6. natheless: Herlig at dere har hatt sol. Er så deilig når den skinner.
      Så viktig å kose seg uansett. Og takk, det ble en fin kveld til tross for at datteren min hold på å bli tullete av hosten min ;). God søndagsnatt <3.

    7. annebe: Herlig å kunne ta fram igjen shortsen :))).
      Spise god mat og kose seg er viktig en lørdagskveld :).
      Takk. Kjøpte meg kubbelys på Ikea for en stund siden og hortensia i Kristiansund i uka som gikk. Men ser noen blomstrer holder på å visne, det liker jeg ikke.
      Men du må ha en riktig god natt <3.

    8. Ingrid: Ja, veldig hyggelig når barna kommer hjemom.
      Samtaler er veldig fint, men vi ble faktisk mer stille enn hva vi bruker i går kveld :)).

    9. Oldemorbloggen: Det går for så vidt greit å rydde, men ein blanding av å skulle spare på kleda (sette seg sjølv lengst att i køa) og svak energi har vist seg som ein dårleg kombinasjon. Men ei bok til hjelp er ikkje bortkasta, takk for råd :).

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg