Ein bytur

 

Dagar i Trondheim, triveleg møte med ungane og slikt.

 

Etter arbeidsdagen på tysdag gjekk vegen til Trondheim. Det sto fleire ting på programmet, både kontrolltime hos revmatalog og vitje sonen som har fått gipsa handa.

Eg overnatta hos syster mi og vi fekk oss ein lang gåtur ved sjøen om kvelden. Vi snakka om appa, mat og vekt. Og vi syntest det var dumt vi ikkje begge bodde i byen.

 

Mellomste hadde fri og kom utover for eta frukost saman med meg neste dag. Noko som var skikkeleg koseleg. Vi fekk heile dagen saman.

Ho var med meg til timen på sjukehuset.

Syster mi fortalte om ein park like ved sjukehuset som vi trur vi fann.

Og vi fann ein jungel.

Det er så artig å berre slå seg laus med foto.

Etterpå køyrde vi ned til sonen og kjærasten. Han ville kom utover til meg, men forma var ikkje heilt der enno etter operasjonen. Vi kjøpte med oss mat til ein sein lunsj saman med dei.

Var vittig, nokon syntest det var så kaldt og satt der med uggs, og eg satt det med bare føter i skoa. Overgangstid kan vi kalle det.

Til slutt kom yngste trillande også. Ho hadde jobba med ein dokumentar.

Sol og skygge.

Men til slutt måtte eg sette meg i bilen å ta vegen heim.

Her vart utsikta så vakker at eg stoppa for å ta bilete, fargane var så nydelleg. Det kjem berre ikkje fram at det er bratt nedover her.

Til slutt kunne eg stoppa bilen utanføre huset mitt.

 

6 kommentarer
    1. Ser veldig hyggelig ut..og så mange fine, kreative og artige bilder.. godt jobba :)) Nydelig utsikt fra der du bor også :)) God helg og klem <3 ..jeg er alltid innom innlegga dine selv om det ikke er alltid jeg kommenterer...

    2. annebe: God helg til deg også og takk :)). Vi hadde det morsomt med bildetakinga, men vi fikk litt skeive skråblikk der vi tøysa avgårde :))). Så koselig at du er innom og leser, det setter jeg pris på. Utsikten var forresten fra turen hjem. Det e så mye vakker natur i dette landet vi bor i <3. Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg