Laurdag heile dagen

Eg ynskje meg ein dag lengre enn lang. Ein med effektiv og god klang.

 

Samtidig som den inneheld all ro som ein treng. Og tur ut i vêr, vind, regn og sol. Ein dag med plass til alt.

Men bilen skal få stå i ro.

Eg kjenner eg har behov for å rydda rundt meg. Rydda litt meir ordentleg.

Vaske.

Eg vil det skal lukte reint i alle kre.

Og så har eg ei helg med berre meg. Meg og dei firbeinte.

 

Eg fekk ein kommentar her om dagen; noko om at eg virke friskar sjølv om eg har vorte “sjukare”. Sett det i apostrof eg, for eg trur ikkje på sjukdom. Ikkje når det er meg det er snakk om.

Fekk brev i går om at eg hadde gløymt av legetimen min. Visste ikkje ein gong eg hadde time. Det er litt mykje styr med dette-.

 

I gårkveld surfa eg på nettet. Alternative tankar. Mat og slikt.

Men eg er i gong. Om enn ikkje med dei alternative tankane.

 

Laurdagen er min.

Vind og vêr.

Og eg er.

Tenkjer på alt eg kan. Når dagen er lang.

Men sjølv om halve dagen har gått er mykje igjen.

 

Eg er så glad for alt ein kan lære, om livet og slikt. Om alt det er utvikling i. For der ein møter veggen, der det er mørkt og det som er tungt – der finnest det så mykje ein kan få auka kunnskap av.

Det finnes så mykje glede – og gje ein den næring veks den. Det er så fint.

Slik vert det glitring og funklande augeblink av.

 

Og der kom sola fram igjen.

Ynskjer deg ein fin laurdag<3

 

 

8 kommentarer
    1. Ja, du har tatt noen flotte bilder, med spesielle speilinger – særlig det øverste! Veien blir til mens vi går. Noen ganger møter vi på en vegg – får oss en smell . Kanskje møter vi på flere vegger, og så lærer vi antagelig ganske mye i kjølvannet av dem! På en måte skulle jeg gjerne ha vært de største smellene foruten, men jeg hadde nok bare fortsatt i samme duren hvis jeg IKKE hadde opplevd dem. Jeg har gjort mye “Rart” – indirekte på grunn av nedturene mine, og jeg kommer til å fortsette med å gjøre “rare” ting. Litt søkende……Kjenner meg igjen i en del av det du skriver.

    2. en vakker lørdag lagt i minneboka med fine bilder 🙂 lett å glemme av timer om det er lenge å vente,jeg får sms fra alle leger og tannleger et par dager før time,da slipper jeg å glemme :)ha en fin søndag

    3. karidansen: Takk for at du syns det, de var tatt i oktober et annet år :).
      Jeg tror jeg har vært ganske så svart/hvit om alt har gått min vei. Så det har ført til at jeg forstår litt mer, og det er ikke bortkasta. Men noen av denne “skoleringen” kan koste mye. Syns du er veldig aktiv og flink i å ta tak og finne ut av din vei. Vi er nok litt virrende høyre/venstre mennesker begge to :). Ha en nydelig dag.

    4. fruensvilje: Takk. Ja, det er greit å bli minna på timer på melding. Tannlegen min sender ut påminning. Men tror jeg trodde at timen ikke ble noe av, finner heller ikke at den er notert, i og med det ble forandring i planene med ekstra besøk på St. Olav har jeg venta på ny innkalling. Og den fikk jeg da…kan en si, he, he. Men synd jeg tulla vekk en time for dem.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg