Fisking i skyggeland

 

Det luktar sopp av fingrane. Av meg. Synest eg. Men det er ikkje den verste lukta.

 

Eg er luktvar. Dagen i dag har vore fin for alle sansar, litt lukt av sopp tålest.

Måndagar har vorte fridag.

Når den står opp med sol i auga og alt som vakkert er, fann eg ut at eg skulle gjennomføra det eg tenkte i går.

Så eg snudde ryggen til sola og gjekk vegar som det er ein stund sidan eg har gått.

Rogna var som oppkvikkarar i skogkanten.

Før eg tok meg inn i bratta og skyggeland.

Ned til sjøen bar det. Og der låg den å sukka og klukka.

Fiskestonga hadde eg med. Kanskje det vart fisk til middag………

Men det einaste eg fekk var ein liten mort som måtte få leva lengre. Så han kasta eg ut att.

Elles kom det symjande ein fugl som letta og flaug bort.

Boffen var i vilske, peip og småbjeffa og forsøkte å få tak i ongelen etter kvart kast -.

Derfor måtte eg konsentrera meg, for eg hadde ikkje lyst på nokon hund på kroken. Og ikkje ville eg detta uti. Men denne uvanen eg har med å setja brillene opp på hovudet straffar seg.

Ved eit kast låg dei plutseleg i sjøen. Så for å berga dei før bårene skvulpa dei for langt uti var det berre å setje foten uti og ned. Slik fekk eg berga dei. Det er ikkje så mykje tøy i meg, men da eg datt da eg skulle ned ein kneik, og plutseleg sto der på alle fireføtene, registrerte eg det gjekk heilt greitt. Trur faktisk ledda har godt av å ikkje verta teke så omsyn til eg.

 

Sola starta å fargeleggja tretoppane oppom oss. Og eg fann ut at det vart nok ikkje fisk til middag i dag.

På tur opp att fann eg ein liten handfull mengde kantarell. Så dei vart steikt til lunsjen. Det er den lukta som sit att. Men da vi kom opp var både boffen og eg svært modne til ein pause. Bakkane tok på.

Og eg nøyd med fridagen min. Sjøl utan fisk.

 

 

10 kommentarer
    1. En fridag, og med fint vær….Passer godt nå i høsten
      Savner akkurat det med å bare ta med seg stang og prøve fiskelykken, i gangavstand fra der en bor.
      Må flire litt av det med brillene, jeg kjenner alltid etter på hodet først, om jeg leiter etter de….:)

    2. Deilig med en slik tur da.. man trenger å bevega seg litt og det meste er enklere i finvær :)) Fiske er det mange år siden jeg gjorde.. men kan være en fin måte å “koble ut” litt på.. selv når en ikke får særlig med fisk :)) Fine bilder <3<3

    3. uff godt du ikke plumpa uti med hele deg og godt du fikk tak på brillene,dei bør helst sitte på nesen :)) kantareller no var jo luksus,deilig til lunch,så ja du fikk en fin og god dag

    4. maiken: De havner på hodet ditt også, brillene :). Jeg finner de heller ikke alltid oppe på hodet. Og heldigvis har jeg bare plukket de en gang opp fra sjøen :)))). Skulle gjerne har greid å kommet meg oftere ned til sjøen for fiske. Hjelper ikke alltid med gåavstand :D.

    5. annebe: Ja, det er herlig å stå ved vannet å fiske, om det er sjøen, ved et vann eller i en elv. Man kobler ut :))). Kanskje du kan få anledning til fisketur snart. Takk for at du likte bildene. <3

    6. fruensvilje: Ja, mandagen var nydelig. Var litt redd for det med brillene en liten stund. Nesten tragikomisk, yngste datter glemte hun hadde briller på da hun hoppa i sjøen i sommer. De brillene fant hun ikke igjen, la oss håpe en svaksynt fisk fikk glede av de…he,he.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg