Så kan eg pakke ut ei ny helg

For denne veka gjekk fort gitt. I morgon er fredag som er fridag i morgon. For meg.

 

Tre gode dagar har passert gjennom og forbi mitt liv. Dagar med både munn og mæle og kropp til å bevega seg i. Eg blir så glad at eg kan bli litt overstadig. Men eg trur ikkje det har noko å seia. Alle må få lov til å verta høg ein og annan gong.

Helga er ikkje full av planer. Akkurat slik eg likar det.

 

Ein kveld etter eg hadde lagt meg, tenkte eg på dei “stille rom”. Det å ikkje tenkje. Berre væra der utan tankane, som eit stille rom inni seg. Det var ein god tanke.

For eg tenkjer, fantaserer, drøymer og har eit yrande liv inni meg. Og det er nokså artig. Men når ein skal sova kan tankane og fantasiane forskyve nattesøvnen.

 

Ute dryp det vått. Eg øver på henge skuldrene der det er naturleg. Og det kjennes så godt å øva på slikt.

I morgon ynskjer eg meg enno ein god dag. For vi vil alltid ha meir av det som er bra.

 

Har du fantasi som kan boble og korleis brukar du den?

 

 

 

10 kommentarer
    1. Jeg har masse fantasi, og dessverre så tar den seg til rette når jeg skal forsøke å sove… Hode er så fult at søvnen ikke kommer før lenge etter at jeg slukket lyset. Drømmene mine har også vært veldig fantasifulle, men de siste årene husker jeg ikke noe av dem når jeg våkner…

    2. Ja, her bobler det titt og ofte… Jeg har sagt det før : Du har en spesiell uttrykksform : “Eg øver på å henge skuldrene der det er naturleg.” Den setningen….de få orda sier meg så mye. Jeg har også øvd på sånne ting…..En gang i tida “øvde” jeg på å adsprede meg sjøl så jeg skulle glemme at jeg ikke klarte å puste naturlig…….. Det var ingen god tid, men jeg øvde såpass bra at alt (gradvis) ble så mye bedre! Ja, det er deilig med ei helg nesten uten planer!! Jeg har FEM fridager fra og med i morgen…NESTEN uten planer…..Kanskje tar jeg på meg ei vakt hvis det blir vikarbehov – men akkurat nå er dagene nesten blanke….og jeg kan sette til de farvestiftene jeg vil…:D

    3. Særs godt skrive, kjekt å lese. Den eine skuldra mi har stige i høgda, eg jobbar med å få ho ned igjen. Elles boblar eg over både tidt og ofte. Ute småregnar det, men inni meg boblar det, så no tar eg sykkelen og syklar til fjells for å kvitte meg med nokon av boblene. Håpet er at det er nokre bobler igjen til fredagsvasken, men det er ikkje sikkert. Ha ein fin fredag.

    4. Vera Lynn: Fantasien bør roe seg ned ved sengetider, best for natta og søvnen:)))). Har du prøvd lage “nattbok” der du skrev ned drømmene dine?

    5. karidansen: Ja, du bobler mye og til underholdning. Og du mestrer språket svært bra. Presist.
      Jeg liker å skrive orda litt utenfor “allfarvei”…ikke glad i klisjeer.

      Tror du har beveget deg og utviklet deg svært langt.
      Håper fridagene dine ble gode. Godt å kunne bestemme over sin egen tid.

    6. Oldemorbloggen: Takk :). Vonar skuldra di er på betring.
      Ja, du bobler meir enn dei eg har møtt på mi vandring. Eg vert fasinert.
      Vil tru du fekk ei god helg. Eg har hatt nokre datafrie dagar.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg