Ein månad

 

Da har eg heldt taumane i ein månad. Og det gjev resultat.

 

Den 19. september tok eg tak, om enn noko snublande.

Eg kjende at nok var nok.

Da var eg i gong. Med kontroll av meg sjølv.

Eg er ikkje slik knallstreng, men les for å auka kunnskapen og i tillegg støttar eg meg til ein app. Den er fin og funker. Namnet på den er Lifesum.

Gjennom den prøvar eg å ete ofte nok og riktig. Mest mogleg samansetting mellom karbohydrat, protein og fett. Det er ikkje det at eg er superflink, men det har starta med reduksjonen av meg.

Etter ei veke var eg gått ned 1,9 kg, neste 0,6 kg, den deretter 1,2 kg og i dag ned 0,8 kg. Så til saman har eg minka 4,5 kg på desse vekene. Er godt fornøgd med det.

Et ofte frukost av yoghurt, frø og bær.

 

No er det slik at det er lett i starten, å gå ned.

Men no skal eg til med ein ny månad og sannsynleg vil det væra mindre å mista så lett. Så eg må passa meg for ikkje å mista motivasjonen når vekta startar å gå seinare av, det er ikkje den eg skal mista –.

 

Eg har vore gjennom dette nokre gong før. Veit eg greier fint å helda motivasjonen i eit par månader. Men så……slepp eg taumane, og ikkje ti ville hestar hjelper til å få meg i gong att. Akkurat når det skjer må eg finna koden som får meg til å fortsetja. Finna eit par ville hestar til.

 

Fortalte legen min i går kva eg er i gong med, og eg sa at når det skjer kan det vera godt å ha henne i bakhand. Så kom ho med eit par råd som eg visste ikkje vil virke.

Men så sa ho: “Ein vert flinkare og flinkare når ein øver seg”.

Og det veit eg. Så den setninga vert mitt mantra. Denne gongen skal eg klare det.

 

Og så les eg enno meir. Om mat som skal hjelpe til med å minka betennelsar.

 

Dette var ei oppdatering.

På meg og ståa mi.

Dette er den ubarmhertige verkelegheita ein månad attende i tid, og slik sett ser eg vel fortsatt slik ut. Desse kiloa utgjer ikkje så mykje (I himmelens namn,kvifor legg eg ut dette……..treng vel strengt teke ikkje være så ærleg vel……..).

 

Så skal eg lova meg sjølv at om ein månad skal eg skriva eit nytt innlegg om korleis den månaden har gått.

For eg er i gong.

 

Kva gjer du for helsa di?

 

 

12 kommentarer
    1. Det er ingen enkel løsning, og jeg kjenner meg igjen. Jeg sliter også med å holde rett kurs, men jeg har en “trim-gjeng” jeg går sammen med en gang i uka, i tillegg til dansen. For meg er aktivitet/bevegelse et vesentlig bidrag til helsa.

    2. Flink du er. Greit da å forplikte seg litt. Da regner jeg med oppdatering om en måneds tid.
      PS…kunne nok trengt en slik runde jeg også. Heier på deg…..

    3. Synes du er flink jeg 🙂 Jeg har klart å være LITT flink jeg også. Gått ned 2 kg på et par -tre uker jeg også.Og jeg skal ikke ned så mye egentlig.. Har skjerpet inn snop-spisingen… Jeg var jo på 4 is om dagen osv.. Nå er jeg på 1, og ikke hver dag 😀 I tillegg til litt mindre gnafsing 😀

    4. Å så flink du er! Det er topp! Jeg trener to ganger i uka – step og rockering – går hver dag i snitt 13000 skritt. Igår kjøpte jeg meg tredemølle, så nå er jeg spent….. løper ikke, men skal gå “i oppoverbakke”…..! Klem <3

    5. GTduA: En trimgjeng er nok greit å ha. Jeg har nok beveget meg for lite i det siste….aktivitet er nok viktig for oss alle :)).

    6. Siv Svanem: Takk…er glad for at jeg atter er i gang. Oppdatering om en måned skal bli!
      Godt at noen heier. Blir det viktig nok for deg er du nok i gang, men syns det virker som du er aktiv; sykler og turer….så egentlig er du mye flinkere enn hva jeg greier enda.

    7. frodith: Takk, rett retning i hvert fall :). Ja DU ER flink, for du beveger deg…og der er viktig det :). Snop og sukker er nok ikke noe vi trenger så fryktelig mye av. Så når du har kutta ned så voldsomt på is-spising er det supert….og så aner det meg du er nokså glad i is….så ikke verst :)))).

    8. Margrethe: Kjempebra, og dette i tillegg til at du er så mye på tur i marka!!! Veldig bra syns jeg. Jeg har veldig mye å forbedre med aktivitet, las nettopp om treningsformer som er bra. Bla. svømming, må prøve å komme meg i bassenget i morgenkveld.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg