Stemma og songen

Alle kan syngja med det nebbet dei har. Eg og kan det.

 

I dag kom det ei dame innom kontoret. Ho dreiv på med ein master som songpedagog. Veldig ung og med mykje god energi i rundt seg.

Ho skulle ha elevar for oppgåva si. Elevar i alle aldersgrupper.

 

Kva om eg meldte meg på……..tenkte eg. Ikkje det at eg trur det har gått eit stort songtalent tapt og at det no kan takast fram. Aldri for seint liksom.

Men…….

Stemma vår fortel så mykje om oss. Vi kan høyre på stemma om folk har det-, eller ikkje har det bra.

 

For mange år sidan mista ein av mine mest stemma si. Den vart bitteliten og heilt utan trykk. Dette var like før ekteskapet mitt tok slutt, og stemninga var ikkje heilt god i heimen for nokon. Latteren og gleda hadde flytta ut. Det er vondt uansett årsak å avslutta eit ekteskap. Så dette var nok noko av grunnen.

 

Tiltaka vart fleire, det vart snakka med skulen slik at det vesle vesenet som hadde det så vondt kom i samtale. Det neste var å starte med klatring, det gjev meistring og kraft. Det siste eg fekk i gong var songundervisning. For da måtte den vesle stemmen som hadde flytta opp i halsen, jobbast med. Eg hugsar songpedagogen ikkje heilt hadde tru på teorien min, men det brydde eg meg ikkje om….eg var sikker i mi sak. Og det tok ikkje så lang tid for den vesle ungen var trygg på sin følsame måte igjen.

Eg trur stemma er svært viktig for kjensla av kven vi er. Vi som har ei stemme som kan brukast.

 

Når eg skal snakka til mange folk, får eg ofte problem med stemma, spesielt om det er eit større lokale. Det er for så vidt heilt greitt å stå framom mange menneskjer……men eg føler at stemma mi blir for lita. Ikkje nok trykk. Eg er svært glad i mikrofonar, da treng eg ikkje være redd for ikkje å verta høyrt.

 

Så kanskje…….

 

Eg skreiv ein mail nokså fort etterpå, at kanskje eg kunne tenkje meg å ta timar.

 

I tillegg syng eg mest aldri lenger, eg song mykje før. Ungane var svært glad i songen. Men det byrjar å verta ei stund sidan, så stemma er nok nokså rusta.

 

Kva er det ein ikkje kan finne på.

 

I heile vide verda kan ein eigentleg alt. Eller mest alt.

Og det er bra det!

 

Så da får vi sjå om eg startar med timar.

 

 

6 kommentarer
    1. Å så spennende. Ja har du lyst har du lov 🙂 Burde nok ha trena stemma litt mer jeg også, merker at den er ganske rusten når det en sjelden gang blir bruk for å syng, men når det gjelder å prate så har jeg nok holdt den bedre ved like, det føler jeg at går bra fortsatt, selv i større fora 🙂

    2. Jeg syns du burde melde deg på og forsøke noen timer.. Jeg har en veldig kraftig stemme , men har i perioder slitt med stemmebåndsknuter.. og da har jeg forsøkt både sangpedagog og logoped… Liker godt å synge også.. så lurt å lære litt teknikker som ikke sliter for mye på stemmen… Klem <3<3

    3. GTduA: Ja, ikke sant :))). Vi bør synge mer.
      Da har du sikkert enn mer kraftig stemmen….eller jeg tror min har mer kraft enn jeg tror. Noe med å greie og fylle seg med den en er, noe som jeg mener er viktig.

    4. annebe: Jeg gjør det sikkert. Så du har altså prøvd sangpedagog. Veit du, jeg kan forestille meg du kan ha kraft i stemmen din.
      Det er veldig hyggelig å synge, før kunne jeg ta fram en sangbok bare for å synge….det er det lengesiden jeg har gjort.
      Klem:) <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg