Enden og starten

For veka er over og ei ny er i emning. Midt i hausten.

 

Veka har gått som eit olja lyn. Men fullt av innhald. Både bra og trist. Slik livet er.

Eg er mett og eg er trøtt.

 

Dei siste dagane har eg klart å vore fysisk meir aktiv. På torsdag venta eg dei to timane etter jobb for  bassengtrening.

Fredag vart via bortgongen av eit syskenbarn til mor. Slikt blir ein oppbruka av.

 

Men i går fekk  eg meg ein runde. Både oppover og nedover. Pulsklokka var fornøgd.

Nede att tok eg bilete av brøytestikkane.

Hatt ein dialog kor vidt dei var set godt nok ned. Bruka spett og fikk dei ikkje djupare. Det var så godt eg klarte. Satsar på det går bra.

 

I dag var nok ein nydeleg dag.

Men sola er sid.

-Ville ut i hausten og sola. Det var berre at det tok tid. Først håpa eg bøsseberarane kom før eg for. Dei var ikkje å sjå. Så kom ein med nokre papir for ein traktor eg selde i fjor. Etter dette var klokka så mange at det var på tide med lunsj. Så eg ba like godt opp henne nede på kaffi. Slik gjekk det enno meir tid.

 

Da eg endelg var klar skein sola berre på andre sia av fjorden. Så eg fann bilnøklar, hundeband og pengar. Og flaks over flaks, da eg opna bakluka for hunden, kom det ein bil opp oppkjørselen. Så da fekk eg avlevert pengane til aksjonen.

 

Men da vi var frammen og bilen parkeret, var sola forsvunne frå vegen. Da ser eg ein veg oppover skogen. Men det er så på nippen at da hunden og eg legg i veg oppover er sola borte der også.

Bratt er det også. Men sååå……er boff og eg oppe og seeeer sola.

Den er på tur ned i fjellet.

Den fargelegg naturen så fint.

Eg måtte fotografere. Så klart!

 

Det var bratt ned att også…..inga overrasking det. Både okla og kne er ikkje noko å lita for mykje på. Men kjende eg fekk opp pulsen. Det er bra!

 

No sit eg her nydusja og alt for mett. Senga er ikkje langt unna i tid. Eg er trøyt så det held.

Det går sikkert an å leggja seg så tidleg også.

 

 

10 kommentarer
    1. Ja ukene går fort gitt .. Leit når noen blir borte..Men så bra at du har vært mye i aktivitet.. :)) Flott når sola er i ferd med å gå ned.. men liker å komme ut på tur mens sola varmer litt.. :)) Ble vakre bilder… mer gøy å gå tur når en kan ta bilder også :)) Klem og fin ny uke til deg og dine <3

    2. Så fint du fikk deg en tur og det ble jo flotte bilder til oss også. Herlig å se sola. Her regnet det i hele går og i dag har det vært grått. Jeg skal ut å gå nå, så det er fram med lommelykt og refleks! Ha en fin kveld 🙂

    3. du fikk heldigvis se solen,den er ikke fremme lenge om gangen nå nei,så det lille vi har den bør nytes .
      Trist med bortgang i familien,men livet går videre,en må bare sette pris på dem en fortsatt har attmed seg 🙂 håper du får en fin dag

    4. annebe: Takk skal du ha. Ja, plana var å komme seg ut mange timer tidligere, men da det ikke gikk ble det solnedgangen.
      Riktig fin uke til deg også, nå er vi litt i gang med den :). Klem <3.

    5. natheless: Var veldig glad for at jeg kom meg ut, tør ikke ennå å rope det ut….men føler på mer energi….håper, håper :)))).
      Refleksivest og lommelykt er veldige fine redskap for verden ute når mørket kommer :). Håper du fikk en fin tur :))).

    6. fruensvilje: Solen forsvinner sikkert om vinteren hos deg også. Her er den borte lenge nok.
      Det har du så rett i, vi må sette pris på de vi har sammen med oss. I den søskenflokken der har det vært et ras i det siste, og bare noen dager etter han jeg var i begravelse for døde, så døde en søster til. Vi fikk vite det i kirka og ble nok sjokkert. Men de var voksne og livet er ikke evig. Klem<3.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg