Alt ein vil

For det kan verta mykje det. Når tankane tenkjer og viljen vil.

 

Laurdag med ei nokså grei kjensle. Eigentleg. Men også at det er alt for mykje som har alt for lite tid til det må væra i mål.

Ikkje ei slik kjempeuvanleg kjensle for nokon. Og på eit slikt nivå at det kjennes berre som frisk vind i håret.

Slik som det bles ute i dag. Friskt og kaldt. Med fuglar som flaksar i vinden.

 

Tema, eg har så mange av dei i hovudet.

Skal eg skriva om det eller det tenkjer eg. Eg kan ikkje skriva om alt.

No høyrest det ut som eg har eit kolossalt aktivt og interessant liv…….

For akkurat det trur eg dei fleste ikkje vil synest. Men eg har det bra med livet mitt.

Tenkte på det her om dagen. Eg kom heim og huset låg heilt i mørke. Søstera mi var heller ikkje heime. Den tredje søstera mi hadde vore oppom med mor tidlegare på dagen for at den andre søstera skulle køyra ho til tannlegen. Sjølv skulle ho attende til livet sitt i byen. Tenkte ho over våre liv i eit hus langt ute på landsbygda, på eit uverksamt gardsbruk. Ei som er ufør og ei som går for halv motor. Der energi og økonomi ikkje har dei beste forhold.

Sannsynleg gjorde ho ikkje det, for alle er vi så midt i vårt eige. Men eg tenkte tanken da eg kom heim til den mørklagte heimen.

 

“Alle tolkar det dei høyrer ut frå der sjølv er i livet sitt,” sa eine dotter mi her om dagen. Eg syntest det var klokt sagt.

Men eg har tanke meir energi om dagen. Og da kan tankane mine gå lengre, og med det følgjer aktivitetene.

Derfor vert det mange tema. Og også fleire gjeremål.

Både jobb og privat.

 

Eg kan ha nokre nedturar. Men dei taklar eg.

 

Helga er mi, eg er heime. Varm med brennande ved i omnen.

Eg gje ungane råd, men eg kan nok like godt gje meg sjølv råd. Om korleis ein skal leggja opp livet sitt til at det kjennes godt.  For det er eit så viktig fundament. Og fundamentet er viktig. Alltid og alle vegar!

 

Ynskjer deg ein fin laurdags ettermiddag.

 

 

 

 

12 kommentarer
    1. Jeg har også så mye jeg har lyst til å lage innlegg om selv om det ikke skjer så mange store ting..hehe..
      Ja man tolker nok ut i fra sitt eget liv og egne referanser.. men viktig å prøve å se ting fra andres side også..
      Lettere å råde andre… sånn er det :)) Kos deg masse med fyr i ovnen..og kanskje litt god mat … Helt nydelig bilde <3 Klem <3

    2. annebe: Du er flink til å blogge om forskjellig ting syns jeg :). Det handler ikke om de store hendelsene.
      Ja, greier en å se fra andres vinkel blir det meste lettere.
      Takk, du må kose deg med lørdagskvelden også <3.Klem

    3. nei en rekk ikke alt og ikke kan en skrive om alt heller,men en kan ha et godt liv alikavel,og det tror jeg du har selv med oppturer og nedturer :)) håper du fikk en koselig lørdag

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg