Glad og gira

 

Av og til kan ein verta så gira at søvnen forsvinn bort i natta. Den vert så og seie ein skygge.

 

Ofte skjer det ikkje, ikkje no lengre. Før – i den grøne barndom kunne slikt nok skje.

Eg har eigentleg mest skrytt over evna mi til å sovna. Slikt straffar seg!

Så i dag er eg rutete og stripete inni meg av trøytleik, og gle meg til at dyna skal viska ut dagen.

Det er opp til fleire grunnar til at søvnen forsvann.

 

Eg har auka aktivitetsnivået, da vert alt travlare.

Plutseleg går det opp for meg at året snart er omme. Eg hadde gløymt å føre over ei ferieveke eg ikkje har teke ut, til neste år. Så da må eg berre ta den veka på styrten.

Derfor må eg skunda meg enno meir.  For å rekka det eg har piska opp, på kortare tid.

Men det er frykteleg artig å kjenna at alt er så mykje meir av alt. Kroppen min kan brukast igjen.

 

Da eg fekk diagnosen tenkte eg at det som ikkje er bra må brukast til noko som er bra.

For ein del reumatiske sjukdomar kan ein søkje rehabilitering der varmen er høgare enn i Noreg. Ein må senda søknaden inn til Oslo universitetssykehus der det er to søknadsfristar i året.

Det gjorde eg.

Ein dag låg ein konvolutt i postkassen. Ein tynn konvolutt. Der sto det at dei hadde teke imot søknaden. Eg rekna ikkje med uansett at eg fekk opphald første gongen eg søkte.

I går låg ein ny konvolutt i postkassen. Ein tjukk ein.

Der sto det: Du er innvilget behandlingsreise.

 

Eg har berre litt over ei veke for å finna ut om eg får det til; hund, kattar, jobb, utskrift frå lege og sjukemelding. Det er ein logistikk. Men vil prøva å få det til.

 

Og tankane, tankane rasa som nokre pingpong ballar da eg skulle sova.

Det eg skulle rekka før ferieveka, og tanken på fire veker med trening og full fokus på meg sjølv. Såg for meg lange gåturar på ei Spansk strand.

Ikkje fekk eg sovna, og da eg endeleg gjorde, vakna eg etter fire og ein halv times søvn. Da sto eg opp, koka meg graut og for på jobb.

 

I morgon må eg væra utkvilt for å få unna meg ein haug av oppgåver slik at eg kan ta ut ei siste ferieveke.

Og i den skal eg laga jul i huset.

 

Men glad og gira vart eg.

6 kommentarer
    1. så kjekt att du fikk innvilga et opphold med trening i varmere støk,når blir den turen da ? ja for eg rekner med att det ikke blir nå føre jul.En ferieveke tilgode må være deilig ,iallefall om du har planer om å ordne hus og heim til jul ,du får nok sydd sammen en plan for både treningsferie og annen ferie ja :)sover lite med natten jeg også,det er pga av smerte i ene foten ( skulle hatt et slikt opphold i varmen jeg også men min diagnose blir ikke innvilget slike fasiliteter hi hi

    2. Tror det var enn sunn “ikkefåsovenatt”. For en glede å se fram imot. Dette kommet til å gjøre deg godt, så er det rart at kroppen reagerer med litt flere gir. Nyt tanken og lykke til med fortsettelsen. Jeg gleder meg med deg 🙂

    3. fruensvilje: Turen blir i skiftet vår/sommer. Ellers fikk jeg tatt ut siste ferieuken min før jul. Slik ble det jul, og så hadde jeg god hjelp av barna :).
      Dumt dette at en må ha disse spesifikke diagnosene. Vært koselig om du skullet dit også :). Skjønner du sliter med foten din, ikke godt. Håper du finner ut av det. Klem.

    4. natheless: Takk, så koselig å lese. Ja, jeg gleder meg til oppholdet. Men vi er oppfordret til å trene fram mot oppholdet, fordi det er ikke noe hvilehjem. Gleder meg til å få opp muskelmasse igjen.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg