I flow rett opp

 

Av og til skjer berre alt eg tenkjer av seg sjølv. På ein måte…..

 

No er eg nettopp komen ut frå ein varm dusj. På omnen fresar vegetarburger av raudbete. Snart middag.

Da eg vakna til dagen tenkte eg; eg må pakka veska…….for i neste omgong tenke; neeeeiiiii, inga veskepakking for meg.

Da eg skulle ut døra fann eg fram treningsklede og sko som eg plasserte i ein bag likevel. Og så for eg ut døra. Eg trong ikkje gå, sjølv om eg hadde klede med meg. Tenkte eg.

 

Det starta eit lågterskeltilbod i kommunal regi i dag.

 

Det nye året har trening i fokus………jaaaa, eg veit. Svært originalt av meg. (I tillegg brukar eg å seia at ein skal væra forsiktig med ironi når ein skriv).

Eg har meldt meg på eit program som Norsk Revmatikerforbund har kjøyrd i gong. Forslag på intervalltrening og styrke som blir sendt oss. I dag fekk eg strikk i posten.

I går hadde eg bla. ein time hos fysioterpaut på revmatikeravdelinga da eg var på St. Olav i Trondheim.  

“Du får vel ikkje treninga tilpassa deg der”, sa ho til meg.

 

Og det hadde ho så klart heilt rett i.

 

“Eg trur det er nok at vi får trena opp musklane i låra først”, sa ho.

“Og du skal ikkje overdriva når områda er opphovna av betenning” sa ho også.

 

Så derfor tenkte eg kanskje ikkje det var så bra å væra med på opplegget i dag.

Men da klokka var der henta eg bagen.

Da eg sto i treningshallen, var eg var skeptisk. Korleis skulle eg koma meg ned på golvet??

Det er berre det at det alltid er råd. Når treningsmatta vart lagt ved ribbevegg kom eg meg både opp og ned.

 

Med andre ord, eg har vore å TRENA i dag!!!!!

Det var godt!!

 

Og i morgon er det basseng.

 

Våren er rundt svingen, på bordet har eg kjøpt meg teikn på det.

Og no skal eg eta burger med mykje salat og kjenne meg mest litt perfekt ei stakket stund.

 

Ha ein riktig fin kveld :)))))).

 

 

10 kommentarer
    1. Men så flott å lese! Du er da så smart med å plassere deg så du kom fint opp og ned. Nå er det bare å fortsette. Du er i gang i et nytt år. Heia!!!!

    2. Kanskje du blir treningsnarkoman….:)
      Ikke så altfor mye som skal til før man føler seg bedre i hele seg, og spesielt om du spiser så bra også. Nå er du på rett vei, vet du….

    3. fruensvilje.blogg .no: En gang gjør nok ikke susen, men håper jeg greier å komme meg i en god stim:).Våren gleder vi oss til:))))).

    4. maiken: Helt grei avhengighet det….tror jeg :))).
      Kom meg endelig under de første ti kiloa i dag (100g), på ordentlig. Men akkurat nå er kroppen en klagemur….men må nok til :))).

    5. Den rette mengde trening og bevegelse må jo være det beste …basseng tror jeg er bra for det meste..:)) Vakre og vårlige blomster hos deg, her er det tulipaner i vasen nå… Klem og stå på (i passelige mengder) videre :)) Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg