Enda ei påske gjennom livet

 

Vi er i påskeveka, ei alldeles herleg påskeveke. Den er fantastisk nydeleg.

 

For eg nyt den. Eg nyt den med hud og hår, om vi kan seie det slik. Til og med påskepynten kom til rette, etter mest aldri vore på plass dei siste åra, etter flyttinga for ei årrekkje sidan utvikla det seg til det reine påskemysteriet.

Eg fann kassen der den skulle være. Til og med ein ordentleg kasse med lokk, materiale; plast, og ikkje ein ut-tafsa pappkasse.

Ein eller annan gong det siste året har eg vore organisert og etterretteleg.

 

Eg har hatt første måltid ute…….

…….med bein slengt rundt om i motivet……

……og dyr……

….og ei yngsteberta som fann ut at det var for lang tid å venta på heimen og dyra til laurdag – som var plana. Så ho kom heim. Lucas er ein stor teddybjørn som tek i mot all kos han får.

 

Vi var ute å leita etter kvistar og motiv.

Nokre opplevde seg reint så langbeint i kveldssola.

Og reker er aldri feil nokon gong.

Så reiste ho igjen da Skjertorsdag kom.

Men dagen kom med nye kaskadar av sol og vakker, blå himmel.

Eg kom meg ut. Ein kan ikkje bli sitjande fast når det ser slik ut.

Kattane kosa seg i varmen sola greidde å produsere i den kalde lufta (ikkje så lett å sjå dei kanskje…).

Og skaren bær dei som veg.

Berre knipsa og knipsa.

Men det viste seg å væra skummelt glatt. For best det var var eg i lufta før tyngdekreftene innhenta meg. Fortumla låg eg der i snøen og kjende etterdønningane av slaget.

Eg fekk meg opp, fekk teke enno nokre bilete.

Og eg trur det gjekk bra, berre muskulært, sjølv om eg fekk eit slag mot sida der eine nyra sit og eg vart litt redd smertene som oppsto etter kvart.

Plana var ein langtur i dag, så dette var frykteleg irriterande. No når eg har fått ein kropp eg kan bruka. Men eg  får berre helda meg litt i nærleiken av husa. Har så behov for å væra i aktivitet. Men kan det her også.

 

I gårkveld var vi fleire ute og åt. Det var riktig triveleg. I dag er eg utan planar med andre. Eg likar slike dagar også.

I morgon kjem jentene mine att.

 

Ei ny påske er på tur gjennom livet mitt. Nydeleg som få, heilt fantastisk!

 

 

10 kommentarer
    1. Dette er et innlegg til å bli i godt humør av. (Bortsett fra at du slo deg!) Men… sjøl det uelegante klarer du å beskrive på en finurlig måte : “For best det var var eg i lufta før tyngdekreftene innhenta meg” er jo adskillig mer poetisk og malende enn : “Je sklei og gikk på ræva så det sang!” Skjønner godt jentene som vil hjem til den uorganiserte heimen med firbente, kosete vesener som en del av “kaoset”. Et hjem å føle seg hjemme i -rett og slett! Så er det også godt å ha NOE på stell , for eksempel påskepynt i en plastboks med lokk i stedet for i en “Ut-tafsa” pappeske. Jeg jobber med å bli mer strukturert. Det går opp og ned, og i rykk og napp, MEN jeg ser NOEN synlige spor av at det er en opprydnings – prosess på gang. Alt med måte selvfølgelig, for ellers blir det “kaldt”! Fortsatt GOD PÅSKE til deg og dine!!

    2. Høres hyggelig ut :)) Og det ser også trivelig ute med finvær og flott natur.. og inne med koselig påskepynt , deilig mat og besøk :)) Håper du holder deg på beina resten av påsken da… :)) Påskeklem <3

    3. Var jammen godt du ikke brakk noe da du for på luftetur….
      Og ja, påsken er nydelig i år. Ikke så mange snøflekkene igjen her, og jeg har inspisert at det spirer og gror. Mange flotte vårbilder hos deg.

    4. karidansen: Så koselig du syns, jeg blir så glad, rett og slett rørt over kommentarene dine. Du skal vite du gjør meg glad.
      Da er vi to som jobber med strukturen, aldri for sent, tenker jeg :). Det er godt når en ser det en holder på med monner.
      Takk, håper du har hatt en nydelig påske <3.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg