Flue i mi stue

Det surrer-. Vakna etter vinderdvalen. Eg skal straks sove etter ei helg.

 

Den først flua som tumlar fram ber bod om sommar og varme tider, den går an, alle dei andre kan eg styra meg sterkt for.

Men i kveld dukka den første surrande opp.

 

Eg er ferdig med ei helg – slik alle er. No.

Ei helg i sol og varme der isen sjokkert gløymer å smelte.

Eg har tatt plass ut i sola, eg har skreve og eg har måla. Eg har gått tur og har besøkt foreldra mine og teke dei med på køyretur.

 

Så slik summa summarium har helga vore ei fin helg.

 

Til avslappa nattmusikk legg eg inn bilete frå turen i dag.

Og så seier eg god natt.

 

 

10 kommentarer
    1. Jeg har også tatt plass og hatt plass i solen , og var selv sjokkert over islagt vann…
      Tenker den firbente også koser seg på tur ute nå
      Håper du drømmer noe kjekt…..

    2. Jeg har mer eller mindre flyttet ut på balkongen, og der har jeg storkost meg i sola den siste tiden. Fikk jammen besøk av en stor flue jeg også her om dagen, som jeg måtte redde og sende ut. Kattene mine ville gjerne leke med den, og jeg hadde ikke hjertet til at den skulle bøte med livet så tidlig i sesongen ;o))

    3. Det er en fin årstid nå, med muligheter for så mange flotte fotomotiver. Kjekt at det endelig går an å gå ut uten å fryse fingrene av seg når man skal knipse litt 🙂
      Fluene ja…jo, enig med deg, det holder med den ene, den første…så kan de godt ta pause de andre 😉
      Høres ut som du har hatt en fin helg 🙂 Håper at uken også blir god <3

    4. fruensvilje.blogg .no: Nå har det gått for mange dager til at jeg husker…..men jeg er heldig med at regelen er at jeg har gode netter. Håper uka di ha vært fin :).

    5. Eva: Vi er i gang med den herlige tida. He, he, ikke sant, en flue er nok.
      Helga var fin, uka er nok i travleste laget – blir nok slik noen uker nå. Må komme i mål til jeg reiser.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg