Ein god tanke

Eg sit her i kvelden. Straks før eg legg meg. Sliten og glad for at dagen kom i mål.

 

Men litt for travelt. Litt for streng timeplan. Det er det no. Likevel ser eg at eg greier litt meir. -Enn før.

Dagen i dag vart for lang. Men fekk sendt i frå meg alt av dokument som eg skulle.

I går hadde eg ein vakker dag ute i havgapet. Ønska meg ein sykkel og eit fotoapparat og haugar av tid. For det eg køyrde i gjennom var så vakkert.

I morgon er det sjukehus og røntgen og ungetreff og søstertreff. To av ungane vert med heim, kanskje den tredje også. Helga vert kortare enn den brukar, og neste veke fortset med timeplan som er for streng.

Men neste fredag, neste fredag har eg ingenting på timeplana.

Og det er ein god tanke.

 

 

10 kommentarer
    1. Jeg har det litt som deg om dagen, litt VEL mye å gjøre på jobb f eks. Men etter neste fredag, DA skal jeg slappe av. For i uke 18 skal jeg på ferie i Polen. Spennende 🙂 Lykke til i morgen <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg