Forenkla forelegg

Når ein legg opp løpet alt for fort kan det verta kostande meir enn det smaker.

 

Det bør nok vera ein leveregel trur eg. Nokre gong kan det kosta i overmål å væra menneske. Om dagen har økonomien min litt vondt imagen, men eg veit det går over. Eg tenkte her om dagen at kanskje eg berre skal få skikkeleg god økonomi. For eg trur faktisk det kan gå an. For optimistisk det er eg. Det skal ingen få ta frå meg.

 

Men først må eg løysa restskatten, ja akkurat den biten er ikkje enno. Men eg driv å dreg på eit par rekningar, eg må til tannlegen for det har gått litt hardt utover tenna det eg slit med, og medisinen. I går var eg veg og henta brillene og fekk betalt ut dei. Så no er tida med tullbriller over, synet mitt er mildt sagt dårleg.

Slik ser brillene ut.

Så skal eg på denne helsereisa mi. Den har også ein kostnad. Men den mest unødvendige utgifta ramla ned i postkassen min her om dagen. På ein av desse Trondheimsturane mine til St. Olav var eg slik passe uoppmerksam på heimturen. Samtalen gjekk om eit tema som også eg var engasjert i.

Eg følgjer med i vegbanen og trafikken, men ikkje på farten.

Og best det er blinkar det raudt!

Første innskyting var å stoppa og rygga attende og ta turen forbi ein gong til…..men i det verkelege liv kan ein ikkje spole. Neste gong eg køyrer same distansen er eg så forsiktig at eg får ein bil opp i baken som blinkar med fjernlysa, han syntes visst nok det gjekk seint nok.

Men brevet med forenkla førelegg låg altså i postkassen, og eg hadde køyrd såpass for fort at eg fekk urolege draumar. Meeeen, eg må berre venne meg til at slik er det. Og betale.

Så det å væra for aktiv er ikkje lurt.

 

I dag tek eg laurdagen svært roleg. Hadde planer både om atelier og apotek. Eg skal til med biologisk medisin i tilegg til noko av det eg tek. Men, kan venta over helga.

 

I går var eg altså i Kristiansund, det var mor som skulle til augelege, far hadde time hos ortoped. Eg fekk henta briller, solbrillene som var bestilt måtte sendes inn att – dei stemte ikkje.

Det grønskas i rundt meg. Det ER vår. Ordentleg vår.

Og eg trur heilt enkelt eg vil ha god økonomi, har prøva lenge nok den andre sida. Men heldigvis kan ein ha det rett så bra der og, det er berre snakk om pengar-.

 

 

12 kommentarer
    1. Alltid kjedelig med regninger en ikke har “planlagt”..og bot føles liksom ekstra bortkasta…Nå har vi heldigvis “penger nok” men liker ikke å” skufle” dem bort uansett :)) Brillene ser kledelige og fine ut..håper solbrillene blir bra når di kommer også :)) Er så deilig med vår.. og her varmer sola..nå måtte jeg faktisk ta en tur inn for det var nesten for varmt :)) Fint du har det bra uansett..kos deg videre i helga :)) Klem <3

    2. Kjedelig når det må en kabal eller to til, ikke moro å snu på kortene og telle kroner, en bot da høres ikke morsomt ut i det hele tatt. Håper likevel du har en herlig lørdag :-)) At sola skinner og fuglene synger. Da kan kanskje humla få suse i dag.

    3. Trafikkbøter er i toppen av de aller verste regningene…., og så forbasket unødvendig. har selv hatt noen….
      Ja, om man bare kunne gjort noe finurlig for å få god økonomi, for det hjelper å slippe økonomiske bekymringer. jeg kan ikke si annet enn at jeg har hatt det mye verre før enn i dag….Men som du sier , det er VÅR !

    4. annebe: Helga kom og for. Men brillene prøver jeg å venne meg til.
      Bot er ikke artig, men det er bare den andre bota jeg har fått i mitt liv, begge nå når jeg skal ha fått bedre forstand.
      Men vi har en herlig tid foran oss. Klem<3

    5. Jernbanefrua..: Bota var ikke artig å få, men vet jeg skal klare det, til tross for mange utgifter akkurat nå.
      Det er en herlig tid nå. Vår og sol. Så en må kose seg det en greier. :)))

    6. maiken: En får bare roe ned gassen, jeg øver meg hardt på å kjøre sedat. Økonomien min var også verre før, jeg klarer meg. Men den har så klart vært bedre om jeg har kunnet jobbet fullt, 50% AAP er ikke lukrativt.
      Tiden er likevel for kort til å gremmes over penger, nå er det bare vakkert :))).

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg