Den steinharde sanninga

Når ein kjem ein stad er det sagt ein skal ta skikken dit ein kjem. Slikt må ein forsøkje og etterleva.

 

Eg registrerte ein av dei første dagane eg kom hit at det var sett fram fat med pistasjnøtter. Så hyggeleg tenkte eg.

Ein dag eg skulle veg å trena i trenings-salen, såg eg eit fat stå der med nøtter etter treninga. Jau, det kunne absolutt smaka med ei pistasjnøtt heller to. Så eg tok ei nøtt å putta inn i munnen. Salt var dei ikkje, og dei var nokså harde å få inn i munnen.

Og så gikk det opp for meg den steinharde sanninga; det var ein STEIN eg hadde putta i munnen!!!

Den kom fort ut av munnen, og eg kika meg skamfull rundt om det var om det var nokon som såg meg…….

Og akkurat det kan ein aldri være sikker på -.

 

 

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg