Dagane som er gått

Så er dagane talte. Her. Om nokre dagar er eg attende i Norge.

Dagen i dag (som gjekk før eg rakk og posta), dagen i morgon og laurdag -. Tidleg på søndag går bussen til flyplassen.  Kofferten skal være pakka og klare i det eg vil kalle meir natt, enn morgon.

Enno er det treninga for fullt.

Testinga er unnagjort og det er absolutt mykje forbetring.

No er det fortsetjinga.

Når eg er heime att, få ein rutine der eg gjer om kroppen ropar “nei”. Den formelen må eg finna. Eg arbeidar med hovudet mitt for å finna vegane, dørene og nøklane for dette.

 

Men det kan eg seia og skriva, dette har vore heilt fantastisk. Treninga, maten, folka og omgjevinga.  Tanken om at eg er i paradis har dukka opp fleire enn ein gong.

Og noko strandliv vart det plass til også. Til slutt. Og kanskje enno litt meir før eg fer.

Dette skal levast på både loddrett og vassrett.

Men no skal dei neste par dagane nytast.

 

Her nokre bilete frå kveldsvandringar.

Ei god natt og ein fin fredag ynskjer eg alle!

 

4 kommentarer
    1. Det er lettere å trene når det er varmt og godt,det såg jo vi når vi trente i varmtvannbassenget,dørstokkmila er nok høgre når det er surt og småkaldt,men noen endringer får en nok til uansett om en bare legger goviljen til.Jeg tror deg når du sier dette har vært et eventyr ,bare nyt slutten på eventyret også ,sånn skikkelig kos deg :=)

    2. Så glad du har kost deg og fått utbytte av turen. Så fort det har gått! Nå er det bare å samle minnene og pakke kofferten da! God tur hjemover og ha en fin helg!

    3. fruensvilje.blogg .no: nå er det nedtelling, siste gangen det og siste gangen det. Gi en ekstra innsats. Men må prøve å ta med og fortsette, hører de som har erfaring med disse reisene sier det holder i 3 måneder. Heldigvis er det en stund til vinter og kulde :).

    4. natheless: Ja, tiden går fort. Kjente det på morgenturen i dag, at musklene har en annen styrke. Takk, pakking må til og det blir godt å komme hjem igjen til bla. senga si og 0 kakerlakker :). God helg til deg også.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg